خبرگزاری کار ایران

از هفته آینده آغاز می شود:

فروش نسل جدید پیکاپ دیزلی تانلند ایران خودرو دیزل

کد خبر : ۴۹۱۲۷۹

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه نسل جدید پیکاپ تانلند این شرکت از هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو دیزل، پیکاپ تانلند از سال92 در سبد محصولات این شرکت قرار گرفته و پس از استقبال بالای خریداران، عرضه نسل جدید این محصول از سال گذشته برنامه‌ریزی شده است.

پیکاپ تانلند بر اساس آخرین گزارش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) باکیفیت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است که با موتور 174  اسب بخاری و2800  سی‌سی CUMMINS  پرقدرت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور نیز به حساب می‌آید.

از مهم‌ترین تغییرات نسل جدید پیکاپ تانلند می‌توان به افزایش قدرت موتور نسبت به نمونه‌های قبلی، بهبود تزئینات داخلی نسبت به مدل قبلی که فضای داخلی آن را بهبود بخشیده و همچنین برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو 5 مجهز به فیلتر دوده DPF  در راستای حفظ محیط زیست اشاره کرد.

پیکاپ تانلند محصولی4WD با امکان تغییر وضعیت به صورت برقی است که با برخورداری از شاسی مستقل و بدنه مستحکم و همچنین استفاده از برند BORGWARNER به عنوان بهترین برند در جعبه دنده کمکی(Transfer case)  امکان عبور آسان و بدون دردسر از مناطق صعب‌العبور را به راننده می‌دهد.

این محصول از سیستم ترمز ABS+EBD برخوردار است و با وجود ابعاد آن با توجه به سیستم تعلیق بسیار نرم استفاده شده و جادار بودن و راحتی سرنشینان و همچنین اقتصادی بودن آن با توجه به سوخت دیزلی و کسب عنوان کم‌مصرف‌ترین پیکاپ حال حاضر کشور، می‌تواند یک گزینه مناسب به عنوان یک خودرو سواری و روزمره نیز مطرح باشد.

فضای بار مناسب برای حمل بار و امکان نصب کاربری‌های مختلف مانند پول‌رسان، امداد و نجات، آمبولانس، جنگل‌داری و خودرو پیش‌رو آتش‌نشانی، پیکاپ تانلند را به گزینه جذابی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها تبدیل کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز