خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کرمان موتور:

هیوندای سانتافه و سوناتا در سبد این شرکت قرار خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۶۴

مسئولان هیوندای موتورز کره جنوبی در گام اول به دنبال رضایت حداکثری مشتریان ایرانی و سپس به دنبال تحکیم نظم حضور محصولات (تولید و عرضه صحیح) خود در بازار ایران هستند.

به گزارش ایلنا ،سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور، با اعلام این خبر گفت: به دنبال موفقیت کرمان موتور در تولید و عرضه خودروهای هیوندای "آی10" و "آی20"، اواخر سال گذشته قرارداد تولید "هیوندای اکسنت" با طرف خارجی به امضاء رسید و حال مسئولان هیوندای به دنبال حضور تاثیرگذار تری در بازار ایران هستند.

به گفته وی، پیش تر هیوندای موتورز کره جنوبی از عرضه و خدمات پس از فروش خودروهای خود در بازار ایران رضایت کاملی نداشته و همواره به دنبال یک رقابت قابل اطمینان در این عرصه به منظور جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی بوده است.

فیروزی متذکر شد: به دنبال انعقاد قرارداد هیوندای موتورز با کرمان موتور و تولید محصولات این خودروساز کره ای و تحویل به موقع آن به مشتریان ایرانی، حال علاوه بر برنامه گسترده تولید محصولات هیوندای در ایران، به زودی شاهد واردات و عرضه برخی از مدل های هیوندای (سانتافه، توسان، سوناتا و النترا) در شبکه فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور خواهیم بود.

مدیرعامل کرمان موتور همچنین گریزی به دیگر شرکای این خودروساز کرمانی زد و افزود: همکاری با شرکت های "لیفان" و "جی.ای.سی" نیز با قدرت ادامه خواهد یافت چرا که نباید فراموش کنیم در زمان تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ایران، این شرکت های چینی بودند که میدان همکاری و تولید مشترک را خالی نکردند.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مسلمانان سراسر جهان تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان جک اس3 از تولیدات مشترک کرمان موتور و جی.ای.سی موتورز چین را رونمایی و معرفی خواهیم کرد.

فیروزی ادامه داد: نیمه اول امسال، خودرو فوق با حداقل 30 درصد داخلی سازی قطعات و مجموعه های مورد استفاده به تولید انبوه خواهد رسید و به دنبال آن در سال جاری، جک جی4 که یک سدان متوسط است معرفی و به بازار داخلی عرضه خواهد شد.

وی در پایان از ایجاد دو پایگاه اینترنتی برای کرمان موتور خبر داد که در آدرس http://kermanmotor.ir  فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندای در ایران و در آدرس  http://kermanmotorco.com  موضوع فروش و خدمات پس از فروش خودروهای 2برند لیفان و جی.ای.سی قرار دارد و این کار با هدف جلب رضایت حداکثری طرف های تجاری و مشتریان کرمان موتور پیاده سازی و اجرا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز