خبرگزاری کار ایران

معاون حمل‌‌ونقل‌ و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:

طراحی کارت بلیط های جدید با پشتیبانی بانک شهر

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۳۷

معاون حمل‌‌ونقل‌وترافیک شهرداری تبریز گفت: طراحی کارت‌بلیط مشترک برای استفاده در سیستم حمل‌ونقل عمومی، نقطه عطفی در برنامه‌ها و خدمات ترافیکی شهر خواهد بود.

به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی یوسفی با بیان این مطلب اظهار کرد: طراحی کارت‌بلیط از جمله تمهیدات شهرداری تبریز است که با پشتیبانی‌های مالی و محاسباتی، هم ‌اکنون در مراحل تکمیلی فنی بانک شهر قرار دارد و به زودی وارد سیستم حمل‌و‌نقل عمومی شهر می‌شود.

وی ارتقای خدمات هوشمند را ضرورت مهم توسعه حمل و‌نقل عمومی عنوان کرد و افزود: خدمات حمل‌و‌نقل باید به سمتی برود که امکان سهولت و سرعت دسترسی به آن، در قالب یکپارچه مترو، اتوبوس و تاکسی فراهم شود؛ کارت بلیط، ایده‌ای است که در همین راستا مورد توجه قرار گرفته و با توجه به روان‌سازی فرآیند دریافت وجه کرایه، نقش موثری در ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواهد داشت.

معاون حمل‌‌ونقل‌وترافیک شهرداری تبریز ادامه داد: در کنار تقویت زیرساخت‌های ترافیکی، پیشرفت‌های مترو، توسعه و تجهیز اتوبوس‌رانی و نوسازی ناوگان تاکسی، خدمات نرم‌افزاری و هوشمندسازی حمل و‌نقل شهری با حمایت و مشارکت بانک شهر به عنوان بانک عامل، پیگیری می‌شود.

یوسفی در ادامه اظهار کرد: با طراحی کارت‌بلیط و توزیع انبوه آن از طریق مراکز پیش بینی شده، شهروندان در یک برنامه میان‌مدت، قادر خواهند بود، از سیستم‌های مترو، تاکسی و اتوبوس با یک کارت‌بلیط مشترک، استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز