خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات وزیران مصوب شد؛

کاهش تعرفه برق در برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۸۹

هیات وزیران با کاهش تعرفه برق در شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان از یک ماه تا ۹ ماه به تناسب درجه گرمسیری آنها موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، به دنبال وقوع گرمای بی سابقه در استان سیستان و بلوچستان در هفته گذشته و حَسَب دستور رییس جمهور مبنی بازدید وزیر نیرو از تاسیسات آب و برق استان، پیشنهاد علمای استان مبنی بر کاهش تعرفه برق توسط مهندس چیت چیان دریافت، و در جلسه هیات وزیران پس از بررسی کارشناسی مورد تصویب قرار گرفت.

براساس این گزارش، به موجب این تصمیم، تعرفه نوع گرمسیر (۱) برای شهرهای چابهار، کنارک، نگور و دشت یاری با دوره زمانی ۹۹ ماهه (اول فروردین تا پایان آذر) و شهرهای ایرانشهر، دلگان، بزمان و سیستان (زابل، زهک، لیمروز، هامون و هیرمند) با دوره زمانی ۶ ماهه (اول فروردین تا پایان شهریور) تعیین شد.

همچنین تعرفه نوع گرمسیر (۲) شامل شهرهای جالق، سیرگان و ایراندگان با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد)، تعرفه نوع گرمسیر (۳) برای شهرهای میرجاوه، روتک، گورین، نصرت­آباد، سراوان، سوران و مهرستان با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد)، تعرفه نوع گرمسیر (۱) و (۳) برای شهرهای نیکشهر، قصرقند، فنوج، بنت و اسپکه با دوره­ های زمانی ۶ ماهه (اول اردیبهشت تا پایان مهر) و ۳ ماهه (فروردین، آبان و آذر) و شهرهای سرباز و راسک با دوره­ های زمانی ۶ ماهه (اول فروردین تا پایان شهریور) و یک ماهه (مهر) و تعرفه نوع گرمسیر (۴) شامل شهرهای زاهدان و خاش با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد) تعیین گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز