خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آّب و فاضلاب استان قم:

سالانه 21 میلیون مترمکعب فاضلاب در استان قم جمع‌آوری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۲۵۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: سالانه 110 میلیون مترمکعب آب وارد شهر قم می‌شود که از این میزان 21 میلیون مترمکعب توسط شبکه فاضلاب جمع‌آوری می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، "علی‌جان صادق‌پور" در پانزدهمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان که به ریاست صادقی استاندار قم برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر سالانه حدود 110 میلیون مترمکعب آب وارد شهر قم می‌شود گفت: 21 میلیون مترمکعب از آبی که وارد شهر قم می‌شود توسط شبکه فاضلاب جمع‌آوری می‌شود که با توجه به میزان ورود آب به قم، میزان ورود آب به سفره‌های زیرزمینی شهر بیش از برداشت است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به لزوم اولویت‌بندی اجرای شبکه فاضلاب در شهر قم خاطرنشان کرد: امروز اجرای شبکه فاضلاب تنها در مناطقی از شهر که مطالبات اجتماعی، تأکیدات استان و ضرورت‌های زیست‌محیطی وجود دارد در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضرورت اجرای شبکه فاضلاب در شهرک قدس و پردیسان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به جنس خاک این مناطق، امکان ایجاد چاه جذبی وجود ندارد و برای مردم مشکلاتی به وجود آورده است و راهی جز اجرای شبکه فاضلاب در این مناطق نداریم.

صادق پور با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب در مناطق دو، سه و شش شهری نیز درخواست اکید استان بوده است، تصریح کرد: باید هر چه زودتر با انجام مطالعات مربوطه، اولویت‌های اجرای شبکه فاضلاب در شهر به شرکت آب و فاضلاب اعلام شود تا با برنامه‌ریزی لازم، سیاست‌های منسجم استان را در این زمینه پیگیری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز