خبرگزاری کار ایران

تحقق صرفه جویی ٢ میلیارد ریالی در شرکت نفت و گاز آغاجاری

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۵۵

با رفع اشکالات سیستم اعلان حریق ساختمان مرکزی ایستگاه واحد جمع آوری و تزریق گاز امتزاجی رامشیر با استفاده از توان نیروهای داخلی، ۲ میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی حاصل شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سیستم اعلان حریق ساختمان مرکزی ایستگاه واحد جمع آوری و تزریق گاز امتزاجی رامشیر به دلیل معیوب بودن پانل مرکزی سیستم کنترل و عملکرد نا ایمن و نادرست از سرویس خارج شده و به علت این که اطلاعات کافی از نحوه کار سیستم مانند نقشه‌ها، کاتالوگ و دستورالعمل راه‌اندازی در دسترس نبود، کارشناسان و متخصصان این شرکت شناسائی و اقدامات لازم برای رفع اشکالات و عوامل بازدارنده را آغاز کردند.

تهیه قطعات مورد نیاز، اصلاحات لازم بر روی مدارها و تعمیر کارت های ورودی و منابع تغذیه پانل کنترل  نمونه ای از کارهای انجام گرفته در راستای به سرویس آوردن این سیستم با استفاده از توان داخلی نیروها بود که بیش از٢ میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی برای شرکت در بر داشت.

دهبان پور، رئیس اداره نگهداری وتعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تقدیر وتشکر ازتمامی کارکنان زحمت کش اداره تعمیرات، باتشریح این اقدام سازنده، اجرای این عملیات را گام مهمی در راستای اقتصادمقاومتی توصیف کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز