خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل پارس خودرو خبر داد:

محصول جدید برلیانس به بازار خواهد آمد

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۹۲۴

درحال حاضر از محصولات برلیانس دومدل H200 و H300 این خودرو ها در پارس خودرو تولید می شود و بزودی خودرو C3نیز از مجموعه محصولات برلیانس به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش ایلنا در مراسم تحویل خودروی H200 برلیانس به مشتریان مدیر عامل پارس خودرو خبر از تولید مدل C3 در این شرکت داد

در این مراسم ناصر آقا محمدی-مدیرعامل این شرکت  با بیان این مطلب که خوشنامی و کیفیت نمی تواند یک شبه خلق شود گفت: خوش نامی امروز پارس خودرو حاصل سال ها  تلاش، دانش، سرمایه گذاری، احساس مسوولیت و تعهد کارکنان به خوب بودن است.

وی با خاطرنشان کردن این مطلب که  تمام محصولات پارس خودرو داری سه ستاره کیفی به بالا هستند گفت: از مشخصات شرکت  و پرسنل پارس خودرو  تعهد به کیفیت است که امیدواریم با عرضه این خودرو به بازار بتوانیم بار دیگر شهرت خود به کیفیت را اثبات کنیم.

آقامحمدی در خصوص قیمت این خودرو تصریح کرد: برلیانس H200 با قیمتی زیر 40میلیون تومان به بازار عرضه شده  و  به لحاظ ایمنی و آپشن ها جزء محصولات منحصر به فرد در بازار داخل است و قطعا شرکت پارس خودرو  تعهد را دارد که این محصول را با کیفیت خیلی خوب به بازار عرضه کند.

مدیرعامل پارس خودرو درخصوص رقبای این خودرو در بازار خودرو کشور گفت: با توجه به مشخصات فنی برلیانس H200 , این خودروهای در رده قیمتی  زیر 40میلون تومان می تواند عملکرد منحصر به فرد از خودش ارائه دهد  و  به جهت قیمت مناسب, ایمنی ,کیفیت و مشخصات فنی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

آقامحمدی با اشاره به تلاش جدی پارس خودرو برای صادرات این محصول افزود: اخیرا از این خودرو به بازار لبنان صادرات داشته ایم  و در کشور الجزایر و عراق نیز  به صورت جدی فعال هستیم تا این خودرو به این دو کشور نیز عرضه شود.

وی در خصوص اینکه تاکنون چندمدل ازخودرو  برلیانس در پارس خودرو تولید شده و محصول آینده این شرکت گفت:درحال حاضر از محصولات برلیانس دومدل  H200 و H300 این خودرو ها در پارس خودرو تولید می شود و بزودی خودرو C3نیز از مجموعه محصولات برلیانس به بازار عرضه خواهد شد.

دراین مراسم شاهین آرپناهی مدیر بازاریابی و پشتیبانی و فروش شرکت پارس خودرو اظهار داشت: پس از فروش موفق برلیانس H300، از ابتدای امسال تولید این خودرو در سری H200 در شرکت پارس خودرو آغاز شد.

وی با اشاره به تولید 200 هزار دستگاه خودرو از سوی پارس خودرو در سال گذشته، خاطرنشان کرد: در بررسی انجام شده در این شرکت، نخستین خواسته مشتریان مقوله ایمنی خودروها بوده که محصولات سری H200 موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شده است.

گفتنی است طراحی  برلیانس سری H200توسط شرکت فارینای ایتالیا انجام گرفته و این خودرو در دو مدل  H220  و  H23 تولید و به بازار عرضه شده است.

موتور با عملکرد بالا مجهز به VVT، گیربکس 6 AMT سرعته، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و با استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD از ویژگی های این خودروها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز