خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذائی؛

دو واحد اغذیه فروشی در ماه رمضان پلمب شدند/ ساندویچ فروش‌های سیار، بهداشت را رعایت نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۴۷۹

دو واحد اغذیه فروشی به دلیل دادن غذای گرم به مردم در ماه مبارک رمضان پلمب شدند.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذائی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص حضور  ساندویچی‌فروشی‌های سیار و دست‌فروش در بازار تهران (میدان ارک) و برخی از میادین اصلی شهر گفت: ما چیزی به عنوان آیین نامه سیار نداریم از این رو هیچ گونه نظارتی بر روی این گونه واحدهای سیار وجود ندارد و این کار از نظر ما ممنوع است.

 اسدالله احمدی شهریور ادامه داد: این اغذیه فروشان از شهرداری مجوز گرفته‌اند و فعالیت می کنند و با وجود آنکه آنها مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند ما نمی‌توانیم جوابگوی هیچ گونه شکایتی از سوی مردم باشیم اما به طور حتم با رایزنی با مراجع مربوطه با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی در خصوص طرح افطار تا سحر گفت:  با پیگیری‌های اتحادیه و مکاتباتی  که با فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ انجام شد مقرر شد اعضای این اتحادیه که نزدیک به سه هزار عضو هستند از یک ساعت مانده به افطار تا سحر فعالیت خود را آغاز کنند و خوشبختانه شاهد استقبال خوب مردم از این طرح هستیم.

وی در خصوص فعالیت اغذیه‌فروشان در ماه رمضان گفت: اعلام کردیم که اعضای ما حق فروش غذای گرم ندارند و فقط می‌توانند غذای سرد را آن هم به صورت بیرون‌بر به مردم ارائه دهند. در طول 20 روز گذشته دو واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن این دستورالعمل پلمپ شدند.

احمدی در خصوص افزایش قیمت‌ها در اغذیه‌فروشی‌ها گفت: با توجه به رقابت تنگاتنگی که وجود دارد ما هیچ گونه افزایشی تاکنون نداشتیم و فکر نمی‌کنم تا پایان سال نیز اتفاق خاصی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز