خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مستضعفان:

قطعه یک قبل از پایان سال 96 تحویل می‌شود / بابت تاخیر در افتتاح از مردم عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۲۶۷

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه قطعه یک آزادراه تهران – شمال قبل از پایان سال 96 تحویل داده می‌شود، گفت: بابت تاخیر چند ماهه در افتتاح قطعه یک از مردم عذرخواهی می‌کنم.

به گزاش خبرنگار اقتصادی محمد سعیدی کیا در بازدید از قطعه یک آزادراه شمال و مراسم آغاز ساخت قطعه 2 این آزادراه اظهار داشت: زمستان بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و دمای هوا در زمستان سال گذشته در قطعه یک آزادراه شمال به منفی بیش از 20 درجه رسید این در حالی است که برای ادامه ساخت به آب گرم و مصالح گرم نیاز داشتیم.

وی افزود: همچنین با رانش‌های بسیار جدی مواجه شدیم به طوری که در یک مورد از این رانش‌ها بخشی از کوه هم جابجا شد و مجبور شدیم مسیر را تغییر بدهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به مسیرآرایی پروژه آزادراه تهران – شمال اظهار داشت: برای مسیرآرایی این پروژه که برای اولین بار در کشور انجام می‌شود از یک مشاور استفاده کرده‌ایم که این مشاور مسائل فنی و طراحی مبلمان مسیر را انجام می‌دهد.

سعیدی کیا تاکید کرد: بنا بر این مجموعه این عوامل منجر به تاخیر چند ماهه در افتتاح قطعه یک آزادراه تهران – شمال شد که بابت این تاخیر از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به زمان شروع این پروژه اظهار داشت: این پروژه از دومین سال ورود دولت یازدهم به طور جدی به اجرا درآمد و خوشبختانه امروز به ماه‌های پایانی اتمام پروژه رسیده‌ایم.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی قطعه دوم آزادراه تهران – شمال گفت: دستور ساخت قطعه دوم امروز توسط معاون اول رئیس جمهور صادر شد و درباره قطعه سوم هم تا پایان سال تصمیم‌گیری می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: همچنین قبل از پایان 96 قطعه یک آزادراه تهران–شمال تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز