خبرگزاری کار ایران

آلمانی‌ها به بازار فروش اینترنتی آهن ورود می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۱۹

همانطور که انتظار می رفت بازار اینترنتی آهن نیز نتوانست در مقابل ورود سرمایه خارجی مقاومت کند.

با توجه به اینکه بازار آهن ایران در سال های اخیر دستخوش تغییرات شگرفی بوده است دوراز انتظار نبود که فروش اینترنتی سهم مناسبی از این بازار را پیدا کند.

اکنون قریب به 30 سایت فروش اینترنتی آهن در فضای مجازی فعال هستند که روزانه شاهد گسترش آنان در این فضا هستیم و این در نوع خود یک رقابت جدی را برای فعالان این عرصه ایجاد کرده است.

اگرچه ورود آلمانها به تجارت آهن در ایران دور از ذهن به نظر می رسید اما با خرید سهام یک شرکت فروش اینترنتی آهن در ایران این امر به وقوع می پیوندد.

اخبار ضد و نقیضی مبنی بر مذاکرات نهایی خرید بخشی از سهام یک شرکت فروش اینترنتی آهن (سامانه آهن) توسط شرکت

 SN wiesbadener Handels GmbH شنیده شده است.

Kunst.Schweizer مدیر منطقه ای SN wiesbadener Handels GmbH در مصاحبه ای با بلومبرگ خبر انجام مذاکرات مبنی بر

خرید  68% از سهام شرکت سامانه آهن با قیمت 17 میلیون دلار را تایید کرد.

سامانه آهن که اخیرا مذاکرات خرید سهام آن توسط این  شرکت آلمانی در حال انجام است یکی از چندین سایتی است که در این حوزه فعالیت میکند.  

اگرچه بازار میلگرد در ایران در چند ساله اخیر رشد بهتری داشته است اما در بازار فعلی سرمایه گذاری بر ورق های فولادی از جذابیت بیشتری برخوردار است و نگاه فعالان بازار را به سمت خود جلب کرده است .با این وجود فروش اقلام مختلف میلگرد و ورق و پروفیل و تیر آهن و ... در تناژ های مختلف از مزایای وب سایت های فروش اینترنتی به شمار می رود .حال با توجه به رکود اقتصادی در ایران درحوزه مسکن به نظر می رسد قیمت گذاری حدود 17 میلیون دلاری این معامله توجیه پذیری آنچنانی نداشته باشد اما امید می‌رود با ورود سرمایه های خارجی و رونق درحوزه مسکن و صنعت رشد هرچه بیشتر شرکت های فناوری در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز