خبرگزاری کار ایران

سازمان دارالقرآن کریم از مدیرعامل بانک پارسیان تقدیرکرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۱۶۱

سازمان دارالقرآن الکریم از اقدام ارزنده بانک پارسیان در راستای حمایت مالی و معنوی از اساتید و خادمان و اشاعه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی تقدیرکرد.

به گزارش ایلنا، در اقدامی بی سابقه، طرح قرآنی «سفیران نور» به همت سازمان دارالقرآن الکریم وهمکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه های قرآنی طی ایام ماه مبارک رمضان در سطح ۱۴ استان کم ‌برخوردار و محروم کشور اجرا شد که در راستای آن تیم‌های قرآنی متشکل از دو قاری، یک حافظ ویک مجری توانمند قرآنی برای اجرای محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم به استان‌های مورد نظر اعزام شدند.

این گزارش می افزاید: دراین دوره شهرستان هایی نظیر استهبان، فسا ، مرودشت، ارسنجان، وآباده طشک و شیراز در استان فارس میزبان سفیران وقاریان ممتاز بین المللی؛ آقایان سید محمد کرمانی، محمودرضا بیژنی اول، حافظ کل قرآن آقای علیرضا فیضی و مجری توانمند محافل قرآنی آقای منصورآقا محمدی بودندکه این مراسم با استقبال ائمه جمعه و جماعات، مسئولان سازمان ها و نهادهای اداری شهرستان، شهرداری، فرماندهان انتظامی و امنیتی، مشتاقان کلام وحی و مردم روبرو شد.

شایان ذکر است؛ در این محافل باشکوه در هر مراسم از طرف بانک پارسیان به سه نفر از اساتید، فعالان و خادمان قرآنی که از سوی اداره تبلیغات منطقه شناسایی و معرفی شدند به پاس تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان در راستای اشاعه و آموزش قرآن کریم در آن مناطق، کارت هدیه دو میلیون ریالی تحت عنوان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس توسط رئیس شعبه مرودشت بانک پارسیان ، اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز