خبرگزاری کار ایران

خبر خوش وزیر ارتباطات به کاربران؛

اینترنت نامحدود ثابت تا قبل از پایان دولت یازدهم ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۹۸۴

بعد از تحقق وعده چند روز پیش وزیر ارتباطات مبنی بر ارائه بسته‌های متنوع اینترنت برای استفاده از کاربران تلفن همراه، واعظی امروز اعلام کرد که تا قبل از پایان دولت یازدهم اینترنت نامحدود برای کاربران ثابت اینترنت نیز ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بعد از حذف بسته های پرطرفدار اینترنت نامحدود شبانه همراه اول، محمود واعظی وزیر ارتباطات این وعده را به کاربران داد که با هماهنگی که رگولاتوری با اپراتورهای تلفن همراه کرده از عید سعید فطر بسته های مشابهی ارائه می شود تا مشکلی برای کابران ایجاد نشود.

امروز همزمان با قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر شاهد بودیم که همراه اول بسته‌های متنوعی را برای استفاده کاربران در ایام تابستان ارائه کرد.

وزیر ارتباطات نیز ضمن تبریک عید سعید فطر، در اینستاگرامش نوشت: همانطور که وعده دادم، بسته های اینترنتی جدید توسط اپراتورها ارائه شده است.

وی همچنین افزود: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان تنظیم مقررات خواستم که ضمن بررسی شرایط بازار، مصوبه ای برای خاتمه دادن به فروش اینترنت در بازار اینترنت ثابت (ADSL) و آغاز ارایه سرویس نامحدود در این بخش تهیه و تا قبل از پایان دولت یازدهم برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز