خبرگزاری کار ایران

بازگشت لینده آلمان به چرخه صنایع ایران

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۱۰

یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه لجستیک و حمل ونقل پس از تحریم ها به ایران بازگشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شرکت لینده آلمان که به سبب تحریم‌های هسته‌ای از ایران خارج شده بود امروز بار دیگر با افتتاح نمایندگی خود خدمات خود را به مشتریان ایرانی ارایه خواهد داد.

در این برنامه کریستف لوتره در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه شرکت برای حضور در ایران و سرمایه گذاری چیست و چه تضمینی وجود دارد که پس از یک غیبت چهار ساله دوباره ایران را ترک نکنید گفت: فعالیت ما در حوزه اقتصاد است نه در سیاست. ما امروز به اینجا آمده‌ایم که دوباره فعالیت خود را آغاز کنیم و در صنعت حمل ونقل سرمایه گذاری مستقیم انجام دهیم زیرا اهمیت بازار ایران را درک می‌کنیم. من این اطمینان را به شما می‌دهم که چه در دوران خوب و چه در دروان بد ما در ایران بمانیم و به فعالیت خود ادامه دهیم .

وی ادامه داد: در دوران تحریم‌ها ما برای تعمیر قطعات ماشین الات خود در ایران تنها از طریق چین می توانستیم حضور داشته باشیم اما امروز شرایط تغییر پیدا کرده و هم اکنون زمانی است که سرمایه گذار خارجی باید به طور مستقیم حضور داشته باشد. حضور پژوی فرانسه در ایران و قراردادهای مشترک و سرمایه گذاری که انجام داده شاهد این ادعاست .

لوتره ادامه داد: بعد از برجام پژو و رنو فرانسه در ایران فعال شده است. لینده نیز به عنوان اولین تامین کننده لیفتراک مورد نیاز صنعت خودرو در اروپا می‌تواند در این صنعت فعال باشد. شرکت ما از نظر کیفیت بهره‌وری و قیمت تامین کننده مورد وثوق خودروسازان است.

وی گفت: ما حمایت ویژه ای از نمایندگی رسمی خود شرکت آکسون ماشین آریانا خواهیم داشت زیرا ما نیاز به گسترش خدمات پس فروش داریم و نه در ایران بلکه در اروپا نیز از تمام نمایندگی های خود حمایت خواهیم کرد.

در ادامه این نشست محمدی هادی مومنی از اعضای هیات مدیره این شرکت گفت: شرکت لینده با درک شرایط تولید کنندگان ایرانی و نیازهای آنها به ایران بازگشت امروز لیفتراک و تجهیزات انباری به عنوان یکی از ابزارهایی است که در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و ما به دنبال این هستیم که در یک برنامه دوساله خدمات پس از فروش این شرکت را گسترش دهیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز