خبرگزاری کار ایران

ایرانسل تشریح کرد؛

اعلام آخرین آمار ترابردپذیری از شرکت پایا/ آخرین آمار توسعه شبکه پهن‌باند ایرانسل

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۶۹

شرکت ایرانسل آخرین آمار ترابرد پذیری به نقل از شبکه پایا را به همراه آخرین آمار از توسعه شبکه پهن باند اپراتور ایرانسل تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری ایلنا، طی مراسمd در دفتر مرکزی شرکت ایرانسل با حضور خبرنگاران و جمعی از مدیران بازاریابی و فروش ایرانسل، این اپراتور از پیشنهادهای محصول جدید ایرانسل (iSIM) و تعرفه‌های جدید اینترنت نسل 4.5 ثابت (TD-LTE) رونمایی کرد و گزارشی از آخرین وضعیت ترابردپذیری ایرانسل از شرکت پایا و آخرین آمار توسعه شبکه پهن باند ایرانسل را منتشر شد.

آخرین آمار ترابردپذیری

باقر صمدی، مدیرکل توسعه محصول ایرانسل در این مراسم، گزارشی از آخرین نتایج ترابردپذیری در شبکه ایرانسل ارائه کرد.

به گفته وی، بر اساس آخرین گزارش دریافتی از شرکت پایا، تا پایان روز 9 تیر 96، تعداد 111325 درخواست خروج از شبکه همراه اول و ورود به ایرانسل ثبت شده که در این میان تنها 48426 درخواست، یعنی 43.4 درصد درخواست‌ها منجر به ترابرد موفق به ایرانسل شده است.

در مقابل تعداد درخواست‌های ثبت شده برای خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول 80094 درخواست بوده که از این تعداد، 68646 درخواست، یعنی 85.7 درصد درخواست‌ها به ترابرد موفقیت‌آمیز منتهی شده است.

وی افزود: بر اساس این آمار، نسبت درخواست ورود به خروج در شبکه ایرانسل، به عنوان ارائه‌دهنده گسترده‌ترین و سریع‌ترین اینترنت نسل 4 و 4.5 همراه و ثابت در ایران 1.38 است.

صمدی در ادامه آمار فوق را بر اساس تعداد درخواست‌های یکتا نیز مورد بررسی قرار داد. بر این اساس تا پایان روز 9 تیر 96، تعداد 76822 درخواست یکتا برای خروج از شبکه همراه اول و ورود به ایرانسل ثبت شده که در این میان تنها 48063 درخواست، یعنی 62.5 درصد درخواست‌ها منجر به ترابرد موفق به ایرانسل شده است.

در مقابل تعداد درخواست‌های یکتای ثبت شده برای خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول 76025 درخواست بوده که از این تعداد، 68346 درخواست، یعنی 89.8 درصد درخواست‌ها به ترابرد موفقیت‌آمیز منتهی شده است. بر این اساس، نسبت ورود به خروج برای درخواست‌های یکتا در شبکه ایرانسل، 1.01 است.

آخرین آمار توسعه شبکه پهن‌باند ایرانسل

در این مراسم همچنین ضمن ارائه آخرین آمار توسعه شبکه، بسته‌های جدید اینترنت نسل 4.5 ثابت (TD-LTE) ایرانسل معرفی شد.

بر این اساس، هم اکنون شبکه نسل دوم اینترنت همراه (2G) با پوشش جمعیتی 85.9 درصد، در 3320 شهر و دهستان با 49 میلیون مشترک و 20582 نقطه دسترسی توسعه یافته است.

همچنین پس از صدور پروانه توسعه شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر، در شهریور ماه 93، هم اکنون شبکه نسل سوم اینترنت همراه (3G) با 29.8 میلیون گوشی، در 2285 شهر و دهستان با 21.2 میلیون مشترک فعال و 11026 نقطه دسترسی و شبکه نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) با 10 میلیون گوشی، در 927 شهر و دهستان با 6 میلیون مشترک فعال و 9800 نقطه دسترسی در دسترس مشترکان اپراتور ایرانسل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز