خبرگزاری کار ایران

مشاور سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با ایلنا:

۲۸ میلیون نفر شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کردند/ واریز اولین سود سهام پیش از پایان تابستان

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۹۴

سبحانی گفت: از این پس سود سهام عدالت شرکتهای سرمایه پذیر به حساب خزانه و دولت واریز نخواهد شد و به حساب مشمولین واریز می‌شود.

جعفر سبحانی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد آخرین آمار ثبت‌ نام کنندگان در سامانه سهام عدالت اظهار داشت: از زمان رونمایی سایت سهام عدالت تاکنون قریب به ۳۵ میلیون نفر به این سامانه مراجعه  و صورت حساب خود را مشاهده و دریافت کرده‌اند.

وی افزود: از ۴۷ میلیون نفر مشمول سهام عدالت ۲۸ میلیون نفر شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند و شماره شبای ۹۷ درصد از مشمولین نیز به تایید رسیده‌ است.

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی خاطر نشان کرد: شماره شبای کمتر از ۲.۵ درصد ثبت‌نام کنندگان با اشکال مواجه شده که یا مسدود بود  یا متعلق به افراد مشمول نبود و شماره شبا متعلق به یکی از افراد خانواده‌شان بوده است. سازمان خصوصی‌سازی برای اصلاح شماره شبای این افراد اس‌ام‌اس ارسال کرده است.

وی تصریح کرد: از این پس سود سهام عدالت شرکت‌های سرمایه پذیر به حساب خزانه و دولت واریز نخواهد شد و به حساب مشمولین واریز می‌شود.

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی افزود: از سی‌ام فروردین ماه ثبت شماره‌های شبا آغاز شده و امیدواریم بقیه مشمولین نیز شماره شبای خود را به سامانه وارد کنند.

سبحانی افزود: در صددیم تا اولین سود سهام عدالت را پیش از پایان تابستان به حساب افراد واریز کنیم.

وی در خاتمه گفت: تعداد متوفیان مشمول سهام عدالت حدود ۲ میلیون نفر است که باید ورثه فرایند انحصار وراثت خود را انجام دهند و با در دست داشتن مدارک خود و پس از اعلام سازمان خصوصی سازی برای ثبت نام به سامانه مراجعه کنند. اما در حال حاضر تنها ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری که مشمول سهام عدالت هستند می‌توانند شماره شبای خود را برای دریافت سود سهام عدالت به سامانه وارد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز