خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم البرز در خبرگان رهبری:

بانک شهر تکیه گاه شهروندان است/ تحقق عدالت اجتماعی محور اقدامات بانک شهر

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۳۵۰

نماینده مردم البرز در خبرگان رهبری با بیان این‌که نقش بانک در تامین منابع مالی پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرهای مختلف بی بدیل است، این بانک را تکیه گاه شهر و شهروندان دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حجت الاسلام و المسلمین کازرونی با بیان اینکه نقش بانک شهر در مسیر پیشرفت پروژه های عمرانی کرج مشهود و غیر قابل انکار است، گفت: به کمک بانک شهر پروژه های نیمه کاره بسیاری در مرکز استان البرز و البته در بسیاری از کلانشهرهای کشور به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به ساخت بزرگراه شمالی کرج که ادامه اتوبان همت را به انتهای شهر کرج متصل می‌کند،گفت: کاهش ترافیک اتوبان تهران - کرج وبهبود وضعیت آلودگی هوا از مهمترین و اساسی ترین دستاوردهای بهره برداری از بزرگراه شمالی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین کازرونی تصریح کرد: اکنون روند اجرایی این پروژه عظیم با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر به خوبی پیش می رود و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

وی با تاکید براینکه بانک شهر در اقدامات خود، تامین منافع شهروندان شهرهای مختلف کشور را در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: این بانک با سرمایه گذاری های مناسبی که در پروژه های شهری انجام داده ،توانسته گام های بلندی در مسیر تحقق عدالت اجتماعی و اشتغال جوانان بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین کازرونی افزود: با وجود آنکه زمان کوتاهی از شروع فعالیت بانک شهر می‌گذرد اما این بانک توانسته خدمات بسیار شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و خود را به‌عنوان یک بانک شهروند مدار مطرح کند.

نماینده مردم البرز در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اساس تشکیل بانک ؛ جمع آوری سرمایه های خرد و به کارگیری آن در کارهای کلان است، عنوان کرد: بانک شهر با جمع آوری سرمایه شهروندان توانسته به عمران و آبادانی شهرهای آنان کمک کند .

وی تاکید کرد: بانک شهر در حال حاضر تکیه گاه بسیار محکمی برای شهر و شهروندان است و نقش این بانک در تامین منابع مالی پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرهای مختلف بی بدیل است.

حجت الاسلام و المسلمین کازرونی در ادامه گفت: خوشبختانه این بانک منابع خود را در اختیار تمامی شهرداری های شهرهای کشور قرار داده و از آنها حمایت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز