خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران خبر داد:

12 میلی‌متر بارندگی بارندگی در استان تهران طی تیر ماه

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۰۸۶

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران میزان بارندگی در حوزه استان تهران از ابتدای تیرماه تا به امروز را معادل 12.4 میلیمتر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، " محمدرضا بختیاری" با اعلام این مطلب اظهار کرد: میزان بارندگی در حوزه استان تهران از ابتدای تیرماه  تا به امروز معادل 12.4میلیمتر است که این میزان در مشابه سال گذشته  2.6 میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد:همچنین میزان بارندگی  در حوزه استان تهران از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه 95) تا به امروز معادل 298.7 میلیمتر است که نسبت به 274.2میلیمتر سال گذشته و 257میلیمتر متوسط بلند مدت به ترتیب افزایش 9 درصدی و افزایش 16 درصدی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران  حجم ذخایر سدهای پنج‌گانه تأمین‌کننده آب تهران شامل لار، لتیان، طالقان، کرج و ماملو را 1092 میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: این میزان در سال گذشته  1048 میلیون مترمکعب بوده است.

بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل گرما، روند صعودی آن در روزهای پیش رو و افزایش بی رویه مصرف آب،  شهروندان نسبت به رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در این زمینه اهتمام و توجه  ویژه ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز