خبرگزاری کار ایران

کارگروه شورایعالی مناطق آزاد صورت های مالی منطقه آزاد کیش را تایید کرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۶۲

کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، صورت های سال مالی منتهی به 30 اسفند سال ٩٥ سازمان منطقه آزاد کیش را مورد بررسی و تایید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این کارگروه تخصصی با حضور «علیرضا موحدی» معاون توسعه مدیریت، «شعبان شاهکوهی» مدیر امور مجامع و حسابرسی داخلی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و «علی اصغر مونسان» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و اعضاء کارگروه تخصصی برگزار شد.

در این نشست صورت های مالی سال مالی منتهی به 30 اسفند ٩٥ سازمان منطقه آزاد کیش مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

ایران دارای هفت منطقه آزاد تجاری - صنعتی شامل کیش، قشم، چابهار، ارس، انزلی، اروند و ماکو و نیز 64 منطقه ویژه اقتصادی است.

کیش نیز یکی از مناطق هفت گانه است که در ۱۲ کیلومتری کرانه شیبکوه جای گرفته است و این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند؛ اتباع خارجی برای ورود به این منطقه نیازی به دریافت ویزای ورودی ندارند و این امر یکی از زمینه‌های ورود گردشگران خارجی است.

جزیره کیش از سوی سازمان گردشگری، چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا اعلام شده است.

وجود جاذبه‌های گردشگری و فضاهای زیبا و دیدنی جزیره کیش از شاخص های آن محسوب می شود.

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز وظیفه نظارت بر امور مناطق مختلف به عنوان ساختار ستادی و پیگیری اجرای مصوبه های شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برعهده دارد.

ایجاد هماهنگی میان سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با دستگاه های دولتی، عمومی و مردمی، بررسی و تصویب بودجه سالانه مناطق آزاد و ارسال به هیات وزیران از اهم وظایف «معاونت برنامه ریزی و هماهنگی» این شورا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز