خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران:

برگزاری لیگ ستارگان بورس ایران، پیوند دانشگاه و بازار سرمایه است

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۸۷۳

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: برگزاری مسابقات لیگ ستارگان بورس ایران با حضور جوانان باعث افزایش ارتباط بین دانشگاه و بازار سرمایه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، قالیباف با بیان اینکه برگزاری مسابقات لیگ ستارگان بورس ایران یک رویداد جدید در بازار سرمایه است و امیدواریم این خلاقیت‌ها در بازار افزایش پیدا کند، گفت: قطعا برگزاری این مسابقات و اجرایی شدن این ایده‌ها باعث افزایش ارتباط و تعامل بین دانشگاه و بازار سرمایه‌می‌شود.

وی ادامه داد: به طور قطع این رویدادها می‌تواند در توسعه بازار سرمایه و ایجاد علاقه در بین جوانان و دانشجویان برای ورود جوانان به بازار سرمایه و بورس موثر باشد

همچنین در ادامه این مراسم موسوی معاون بنیاد علمی نخبگان با بیان اینکه برگزاری این دسته از مسابقات در بین دانشجویان می‌تواند انگیزه برای ورود به بازار سرمایه در بین جوانان را افزایش دهد، افزود: این یک ایده ارزشمند در بازار پولی و مالی کشور است.

موسوی با بیان اینکه  شیوه راه‌اندازی کسب و کار از دانش بسیار متعدد است، گفت: برای ایجاد کسب و کار وابسته به دانش نیاز به کسب این تجارب داریم و این مسابقات می‌تواند باعث شود جوانان در آینده در حوزه‌های اقتصادی و مالی هم بدرخشند.

همچنین عبده تبریزی عضو شورای عالی بورس ایران درباره برگزاری اولین دوره ستارگان لیگ بورس ایران گفت: برگزاری این مسابقات در دنیا معمول است و امیدواریم جوانان علاقمند به این حوزه در آینده بیانگر عمق مطالباتی باشند که اقتصاد ایران به آن نیازمند است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز