خبرگزاری کار ایران

فعالیت‎های توسعه‎ای خزر در کمیته سرمایه‎گذاری شرکت نفت خزر دنبال می‎شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۲۸۶

شرکت نفت خزر با تشکیل کمیته سرمایه‎گذاری، تلاش برای جذب فناوری و سرمایه را به منظور تحقق برنامه‎های توسعه‎ای در خزر در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایلنا، رامین خودآفرین، رئیس امور بین‎الملل شرکت نفت خزر از تشکیل کمیته سرمایه‎گذاری در این شرکت خبر داد و گفت: این کمیته با هدف انجام فعالیت‎های هدفمند به منظور جذب سرمایه و فناوری و تحقق اهداف توسعه‎ای در خزر تشکیل شده است و مذاکرات متعددی را به این منظور دنبال می‎کند.

وی به مذاکره با شرکت‎های توانمند بین‎المللی برای جذب مشارکت و سرمایه‎گذاری در مطالعه، اکتشاف، توسعه و تولید نفت در دریای خزر اشاره کرد و افزود: طی هفته‎های اخیر، جلسات مشترکی با نمایندگان صندوق‎های انرژی و شرکت‎های خارجی نفت و گاز اعم از شرکت‎های فعال در حوزه حفاری، اکتشاف و ... از کشورهای نروژ، روسیه و چین در شرکت نفت خزر برگزار و در جریان آن، فرصت‎های همکاری به منظور انجام فعالیت‎های توسعه‎ای در خزر بررسی شده است.

پیش‌تر محسن دلاویز، مدیرعامل شرکت نفت خزر هم از امکان امضای تفاهم‌نامه مطالعاتی با شرکت لوک‎اویل روسیه در آینده‎ای نزدیک خبر داده و اعلام کرده بود: این تفاهم‌نامه همکاری با هدف مطالعه حوزه جنوبی دریای خزر امضا می‎شود.

شرکت نفت خزر به عنوان یکی از شرکت‎های تابعه شرکت ملی نفت ایران، مسئولیت اکتشاف، توسعه و تولید منابع هیدروکربوری در حوضه خزر جنوبی و سه استان ساحلی مازندران، گلستان و گیلان را بر عهده دارد. نظارت بر اجرای کلیه قراردادهای منعقد شده بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت‎های بین‎المللی برای مطالعه و توسعه میدان‌های نفتی در دریای خزر و همچنین نظارت بر مسائل زیست محیطی مرتبط با عملیات اکتشاف و توسعه ذخایر نفت و گاز در دریای خزر نیز به عهده شرکت نفت خزر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز