خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با ایلنا:

متن نامه تشکر نمایندگان از زنگنه با اطلاع کامل امضا شده است / عملکرد وزیر در اوپک، صادرات و گازرسانی عالی بود

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۷۱

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: عملکرد وزارت نفت در بخش‌های مختلف عالی است، نمایندگانی که تقدیرنامه از وزیر نفت را در صحن علنی مجلس امضا کردند از عملکرد این وزارتخانه اطلاع و رضایت داشته‌اند.

غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان این‌که بنده از سیاست‌های نفتی چهار سال گذشته وزیر نفت تشکر و قدردانی می‌کنم، گفت: ۲۱۴ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز اواخر تیرماه در نامه‌ای خطاب به دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، از سیاست‌های نفتی چهار سال گذشته مهندس زنگنه حمایت و از زحمات ایشان قدردانی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده تعدادی از نمایندگان که نامه تقدیر از وزیر نفت را امضا کردند، نمی‌دانند که چه چیزی را امضا کردند و بر آن صحه گذاشتند و از آن تمجید کردند، افزود: بنده، نامه را دقیقا مطالعه کردم، نمی‌توان متنی را نخوانده امضا کرد، البته ممکن است تعدادی از نمایندگان مجلس نیز  وجود داشته باشند که از عملکرد وزیری رضایت کافی نداشته باشند.

تاجگردون تصریح کرد: عملکرد وزارت نفت در بسیاری از حوزه‌ها از جمله اوپک، افزایش صادرات و توسعه گازرسانی عالی بوده و نمایندگانی نیز که در آن تاریخ تقدیرنامه را امضا کردند از عملکرد این وزارتخانه اطلاع و رضایت داشته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز