خبرگزاری کار ایران

خسارت ۱۴۸ میلیارد ریالی آتش‌سوزی پتروشیمی بندرامام پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۷۷

بیمه ایران خسارت ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی آتش سوزی انبار مجتمع پتروشیمی بندرامام را پرداخت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا امیری، مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بندر امام در نشستی با مدیران بیمه ایران که در این مجتمع برگزار شد، با قدردانی از بیمه ایران، پرداخت خسارت این مجتمع از سوی بیمه ایران را به موقع خواند و افزود: امیدواریم چنین حوادثی برای سرمایه های ملی کشور هرگز اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: بیمه یک دلگرمی بزرگ برای بیمه گزاران و مجتمع های بزرگ صنعتی است که به هنگام بروز حوادث علاوه بر جبران بخش بزرگی از خسارت، التیامی بر مسایل روحی و روانی پیش آمده پس از حوادث است.

همچنین در این نشست، محمد رضایی، مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران با تاکید بر این که این شرکت تلاش دارد چنانچه حادثه‌ای و خسارتی اتفاق بیفتد به نحو احسن و در حداقل زمان ممکن خسارات را جبران کند، گفت: باوجود تحریم‌هایی که به کشور تحمیل شده صنعت بیمه با راهبری بیمه ایران توانسته است با تشکیل کنسرسیوم پوشش مناسب بیمه ای را برای صنایع عظیم و سرمایه های ملی کشور برقرار کند.

وی در این خصوص به پرداخت خسارت پتروشیمی بوعلی اشاره کرد و افزود: کنسرسیوم بیمه‌های داخلی به راهبری بیمه ایران، کل زیان وارد شده در حادثه پتروشیمی بوعلی سینا که با زیانی معادل ۹۴ میلیون یورو، بزرگترین خسارت خاورمیانه اعلام شد را جبران کرد.

در پایان این نشست، مدیر مجتمع تخصصی ولیعصر (عج) بیمه ایران، لوح همراه چک خسارت ۱۴۸ میلیارد ریالی این پتروشیمی را که به امضای محسن پورکیانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران رسیده بود برای حضار در جلسه قرائت کرد.

در این لوح آمده است: از آنجایی که ماموریت بیمه ایران به عنوان بازوی اجرایی دولت تدبیر و امید و راهبر صنعت بیمه کشور، تامین آرامش خاطر و اطمینان برای آحاد جامعه، به ویژه فعالان و کارآفرینان عرصه جهاد اقتصادی است، ضمن تقدیم چک خسارت آتش سوزی انبار آن مجتمع و آرزوی داشتن ایام بدون حادثه و در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتری، امیدواریم همیشه در روزهای آینده یار و یاورتان باشیم.

آتش سوزی در انبار محصول لاستیک مصنوعی (BDSR) مجتمع پتروشیمی بندرامام، ۱۶ مرداد ماه سال گذشته آغازو پس از پنج ساعت تلاش ماموران اطفای حریق مهار شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز