خبرگزاری کار ایران

قدردانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از مدیرعامل بانک رفاه

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۳۵۲

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با اهدای لوح سپاس از دکترمحمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه به دلیل حضور فعال در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، در جلسه ای که  با حضور تنی چند از مسئولان عالی رتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، ضمن اهدای لوح سپاس وزیر به دکتر سهمانی، از حضور و حمایت بانک رفاه در عرصه اشتغال و تولید قدردانی و اظهار امیدواری شد حمایت ها و اقدامات فعال بانک برای کمک به تولید و توسعه اشتغال در سالجاری نیز در سراسر کشور و در همه استان ها تداوم یابد.

در این جلسه مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت با قدردانی از نگاه حمایتی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و ارکان اعتباری بانک رفاه در بخش صنعت و تولیدی، اظهار داشتند: بانک رفاه به عنوان یکی از بانک های فعال در عرصه اقتصادی، نقش پررنگ و تاثیر گذاری در تحقق شعار سال جاری ایفا کرده است.

بررسی علل رکود یا توقف واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل، بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط به اشتغال با هماهنگی سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان تامین اجتماعی، بررسی و ارائه راهکار درخصوص اختلافات یا مشکلات اجتماعی نیروی کار، بررسی اختلافات واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی استانی از جمله سازمان امور مالیاتی و ارائه راهکارهای مناسب، کمک به تسریع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی و حمایت و کمک به توسعه صادرات محصولات تولیدی استان از جمله وظایف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز