خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

نگاه مثبت زنگنه به زنان در مجموعه وزارت نفت / لزوم به کارگیری افراد خوشنام برای مبارزه با مافیای اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۹۱

سلحشوری گفت: زنگنه باید افراد خوشنام را درون ساختار به کار گیرد و در مبارزه با مافیای اقتصادی بیش از پیش فعالیت کند.

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به اینکه زنگنه از جمله وزرای موفق کابینه روحانی در دور اول ریاست جمهوری بوده است، اظهار داشت: ایشان با تسلطی که به حوزه کاری خود دارد توانسته بخوبی وزارتخانه را اداره کند و عملکرد خوبی ارائه دهد.

وی افزود: از زمانی که زنگنه در وزارت نفت دولت یازدهم کار خود را آغاز کرد حجم صادرت نفت 2 برابر شده است، همچنین بازارهایی را که در اثر تحریم از دست داده بودیم دوباره بدست آوردیم.

سلحشوری ادامه داد: ما طی این مدت توانسته ایم سهم خود را از میادین مشترک با قطر توانستیم ارتقا دهیم و اکنون میزان برداشت ما با این کشور برابری می کند.

وی همچنین به رویکرد زنگنه به زنان در مجموعه وزارت نفت اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون یکی از معاونت های وزارت نفت از زنان انتخاب شده و این نشان دهنده نگاه مثبت زنگنه به زنان است.

این نماینده مجلس در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه وزارت نفت دولت دوازدهم ادامه دهنده سیاست های کنونی باشد، تاکید کرد: زنگنه باید در دور جدید افراد خوشنام را درون ساختار بکار گیرد و همانگونه که در امور زنان موفق عمل کرده در بدنه وزارتخانه در مبارزه با مافیای اقتصادی بیش از پیش فعالیت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز