خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش روز حمایت از صنایع کوچک:

استفاده بیش از ۱۲ هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی در سال ۹۵ از طرح رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۲۶

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت بیش از ۱۲ هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی در سال ۹۵ از طرح رونق تولید استفاده کردند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نعمت زاده در همایش بزرگداشت روز حمایت از صنایع کوچک که با تاکید بر تولید ملی، اشتغال و ساخت ایران در مرکز همایش‌های هتل ارم تهران برگزار شد، در سخنان کوتاهی اظهار کرد: پیگیری و تصویب ۲۱ مردادماه به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک در دولت یازدهم اتفاق افتاد که نشانگر تاکیدات این دولت بر حوزه تولید، اشتغال و صنایع بود.

وی به حضور زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی در اولین مراسم روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و افزود: اولین برنامه روز ملی صنعت و معدن در سال ۱۳۷۶ نیز با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با قابل تقدیر توصیف کردن طرح رونق تولید، گفت:  بیش از ۱۲ هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی در سال ۹۵ از طرح رونق تولید استفاده کردند.

نعمت زاده با تأکید بر گنجانده شدن بازسازی و نوسازی صنایع کوچک و متوسط علاوه بر سرمایه در گردش در طرح رونق تولید، عنوان کرد:  تحت پوشش قراردادن صنوف تولیدی نیز در دستور کار طرح رونق تولید است.

وی یکی از مهمترین مزایای ادغام وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع و معادن را نگاه یکسان به همه تولید کنندگان دانست و افزود: باقیماندن وزارت صنعت معدن و تجارت به شکل کنونی بسیار مهم است و بیشتر کشورهای صنعتی به همین شکل تجمیع شده کار می کنند.

نعمت زاده  در پایان تولید کالای کیفی و با قیمت مناسب را یک عبادت توصیف کرد و گفت:  مصوبات دولت یازدهم در راستای حمایت از تولید و اشتغال قابل تقدیر بود. همچنین ارایه خدمات  به سرمایه گذاران را در دستور کار دولت یازدهم قرار داده بودیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز