خبرگزاری کار ایران

سناریوی پرداخت مطالبات چای کاران ادامه دارد/ پرداخت 107 میلیارد تومانی مطالبات چای کاران

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۳۱۹

رییس سازمان چای گفت: 210 میلیارد ریال دیگر از مجموع مطالبات چایکاران روز پنجشنبه به حساب آنها واریز شد.

به گزارش ایلنا، محمدولی روزبهان رییس سازمان چای کشور اظهار کرد: با پرداخت این مبلغ به حساب چایکاران کشور، از آغاز برداشت برگ سبز چای تاکنون یک هزار و 67 میلیارد و 30میلیون ریال( 106میلیارد و 703میلیون تومان ) از مطالبات چایکاران گیلان و مازندران به حساب آنان واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز فصل برداشت چای تاکنون بیش از 82هزار و 509تن برگ سبز چای از مزارع چای گیلان و مازندران برداشت شده است که 45درصد آن چای درجه یک و 55درصد نیز چای درجه دو محسوب می شوند.

رییس سازمان چای ارزش ریالی این میزان از برگ سبز چای را یک هزار و 640میلیارد ریال ذکر کرد .

وی افزود: از این میزان برگ سبز 18هزارتن چای خشک با کیفیت توسط کارخانه های چایسازی تولید و به بازار عرضه شده است .

رییس سازمان چای تصریح کرد: 66کارخانه چایسازی در استان های گیلان و مازندران با این سازمان طرف قرارداد بوده و در حال خرید تضمینی برگ سبز از چایکاران هستند.

روزبهان همچنین از برداشت چین سوم برگ سبز چای در باغ های شمال کشور از اوایل هفته جاری خبر داد.

وی ضمن بر شمردن مزیت های چای ایرانی و بکارگیری سلایق مختلف در امور بسته بندی، از استقبال مدیران کارخانه های چایسازی برای شرکت در نمایشگاه چای تشکر و از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست به عنوان بازوان پرتوان صنعت چای کشور با معرفی چای ایرانی به عنوان سالمترین چای تولیدی در جهان، بستر مناسبی را برای مصرف این محصول ملی فراهم نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز