خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ نقطه تاریکی در عملکرد ربیعی وجود ندارد/ وزارت کار در دولت روحانی، مأمن اصناف بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۷۴۴

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه کارنامه ربیعی قابل قبول است، خاطرنشان کرد: باید انصاف داشته باشیم و وقتی وزیری موفق عمل کرده آن را نادیده نگیریم. ربیعی هیچ نقطه تاریکی در عملکرد وزارت خود در 4 سال گذشته نداشته است بنابراین در این برهه باید به او کمک کنیم و حقیقت را بازگو کنیم.

علیرضا راسی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به عملکرد کاملا قابل قبول ربیعی در وزارت متبوعش اظهار داشت: در حال حاضر یک چهارم جمعیت کشور از خانواده اصناف هستند و ربیعی از جمله وزرایی است که از این صنف همواره حمایت کرده است.

وی با بیان اینکه ربیعی از وزرای کم حاشیه دولت است، تاکید کرد: واقعیت این است که باید انصاف داشته باشیم و وقتی وزیری موفق عمل کرده آن را نادیده نگیریم بنابراین در این برهه باید به او کمک کنیم و حقیقت را بازگو کنیم.

راسی با بیان اینکه کارنامه ربیعی قابل قبول است، خاطرنشان کرد: البته نمی‌گوییم قحط الرجال است اما ربیعی هیچ نقطه تاریکی در عملکرد وزارت خود در 4 سال گذشته نداشته است.

وی با اشاره به اینکه وزارت کار در دولت روحانی، مأمن اصناف بود، تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم تاکنون تفاهمنامه‌هایی با اصناف امضا کرده که بسیار مفید بوده است و از مشکلات جمعیت اصناف کشور گره‌گشایی شد. ضمن اینکه که در دوران وزارت آقای ربیعی بر خلاف گذشته به نظرات نمایندگان اصناف در تمام حوزه ها توجه می‌شود و این امر نشان از دیدگاه مثبت ایشان به اصناف کشور است.

وی در پایان تاکید کرد: اصناف یک چهارم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و از عملکرد آقای ربیعی رضایت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز