خبرگزاری کار ایران

افزایش تولید آب شرب در شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۹۶۳

شرکت آب و فاضلاب مشهد از ابتدای سال تا اول تیرماه مقدار 57 میلیون و 336 هزار و 91 متر مکعب آب شرب برای مصرف شهروندان و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا تولید کرده است که نشان از افزایش 4/1 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

به گزارش ایلنا، شرکت آب و فاضلاب مشهد از ابتدای سال تا اول تیرماه  مقدار 57 میلیون و336 هزار و 91 متر مکعب  آب شرب  برای مصرف شهروندان و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا  تولید کرده است که  نشان از افزایش 4/1 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

 مهندس «جوانشیر شاد مهری» معاون بهره برداری این شرکت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این مقدار آب شرب تولیدی از 424 حلقه چاه و سدهای دوستی، طرق، کارده، ارداک  و یک چشمه  تامین شده است.

وی گفت: از این میان میزان آب تولیدی از چاه ها  مقدار 28 میلیون و 86 هزار و 2 متر مکعب بوده است.

میزان آب تولیدی از سدهای ارداک و کارده نیز 3 میلیون و 827 هزار و 314 متر، سد طرق یک میلیون و 956 هزار و 171 متر، سد دوستی 18 میلیون و 860 هزارو 860 متر مکعب بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت میزان آب تولیدی از قنات ها 3 میلیون و 381 هزار و 678 متر مکعب و آب تولیدی از چشمه نیز یک میلیون و 224 هزار و 66 متر مکعب بوده است.

وی افزود: این میزان تولید آب نسبت به سال 93 به میزان 5 درصد و در سال 95 به میزان 4/1 دهم  درصد افزایش داشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز