خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

کرباسیان توان مدیریت حجم بالای فعالیت‌های وزارت اقتصاد را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۸۹۸

عباس آرگون گفت: کرباسیان به خوبی حوزه‌های مختلف را مدیریت کرده و از جوانان در قسمت‌های مختلف بهره برده است و دارای تجارب مفیدی در این حوزه است می‌تواند در وزارت اقتصاد نیز موفق عمل کند.

عباس آرگون، عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد گزینه پیشنهادی آقای روحانی برای وزارت اقتصاد اظهار داشت: با توجه به سوابق اجرایی‌ مناسب آقای کرباسیان در گمرک و سایر مجموعه‌های اقتصادی ایشان گزینه مناسبی برای وزارت اقتصاد خواهد بود.

وی افزود: هر چند نباید از وزرا انتظار معجزه داشت اما فردی که به خوبی حوزه‌های مختلف را مدیریت کرده و از جوانان در قسمت‌های مختلف بهره برده است و دارای تجارب مفیدی در این حوزه است می‌تواند در وزارت اقتصاد نیز موفق عمل کند.

وی ادامه داد: کرباسیان دارای کارنامه مناسب است و کارنامه قابل قبولی در بخشهای مختلف اقتصادی داشته است. با توجه به آشنایی‌ وی با وزارت اقتصاد که وزارتخانه بزرگی به شمار می‌رود و از سازمان امور مالیاتی ، گمرک، مناطق آزاد تا سازمان خصوصی‌سازی و سرمایه گذاری خارجی و بانک‌ها را شامل می‌شود و حجم عظیمی از فعالیت‌ها را در برمی گیرد، می‌تواند موفق باشد.

آرگون گفت: البته موفقیت در وزارت اقتصاد زمانی به دست می‌آید که سایر نهادهای اقتصادی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و وزارت کار نیز با یکدیگر هماهنگ باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز