خبرگزاری کار ایران

تربتی‌نژاد در گفتگو با ایلنا؛

حجتی یکی از وزرای موفق دولت یازدهم است/ برخی انتقادات از اختیارات وزیر جهاد خارج است

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۵۵

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات در بخش هایی که به منابع مالی در کشاورزی مربوط می شود از اختیارات وزارت جهاد خارج است و نمی توان به آن استناد کرد.

نورمحمد تربتی‌نژاد عضو کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در رابطه با ابقای محمود حجتی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد:  از آنجایی که خود بنده هم سابقه جهادی دارم با آقای حجتی آشنایی دارم و فکر می کنم ایشان با شاخص های وزارت جهاد از جمله رزومه موفق،‌ سوابق اجرایی و تخصص هم خوانی دارد و یکی از وزیران موفق در این عرصه بوده است.

وی افزود: ما باید این مسئله را هم در نظر بگیریم که برخی عوامل در اختیار وزارت جهاد نبود. ما ممکن است ایرادات و انتقاداتی در حوزه کشاورزی در 4 سال گذشته داشته باشیم اما تمام عوامل دراختیار او نبود مانند منابع مالی، پرداخت تضمینی قیمت گندم و بیمه کشاورزی که نیاز به سرمایه داشت که از عهده ایشان خارج بود. در کل عملکرد آقای حجتی در وزارت جهاد خوب بود اما اگر بتواند پس از اخذ رای سیستم خود را به سمت جوان گرایی پیش ببرد تا انتقادات به خاطر کادر بازنشسته این وزارت خانه از میان برود، یکی از وزرای موفق خواهد بود.

نماینده مردم گرگان در رابطه با برنامه های حجتی برای دولت دوازدهم خاطر نشان کرد: من برنامه های ایشان را به صورت کامل مطالعه کرده ام. این برنامه ها در چهار چوب اسناد بالا دستی، برنامه ششم توسعه و احکام دائمی برنامه ششم و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال است. برنامه در چهار چوب سیاست دولت تدبی رو امید است و ان شاالله با میسر شدن امکانات و منابع بتوانیم بخش عظیمی از مشکلات کشاورزان را در این حوزه حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز