خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا هاشم‌زایی در گفت‌وگو با ایلنا:

کرباسیان بهترین فرد برای هماهنگی ستاد اقتصادی دولت است/ رای اعتماد بالای مجلس به کرباسیان

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۶۴

عبدالرضا هاشم‌زایی گفت: نکته مثبت آقای کرباسیان ظرفیت بالای تعامل و همکاری با دیگر مدیران هم رده خود است که با توجه به حساسیت وزارت اقتصاد و لزوم همکاری و تعامل با بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، ایشان می‌تواند حلقه واسط بسیار خوبی باشد.

عبدالرضا هاشم‌زایی، عضو ارشد فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص معرفی کرباسیان به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد به مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان یکی از نیروهای قدیمی و ارزشمند اقتصاد کشور است که فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی همواره سعی داشته به بهترین نحو ممکن کار خود را انجام دهد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: نکته مثبت دیگر ایشان ظرفیت بالای تعامل و همکاری با دیگر مدیران هم رده خود است که با توجه به حساسیت وزارت اقتصاد و لزوم همکاری و تعامل با بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، ایشان می‌تواند حلقه واسط بسیار خوبی باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تحصیلات ایشان مدیریت است و این مهم‌ترین رکن برای یک وزیر است. کرباسیان این قدرت را دارد که نیروهای قوی و با سوادی را در حوزه‌های مختلف شناسایی  کند تا بتواند بهره‌وری حوزه وزراتی خود را بالاتر ببرد.

عضو فراکسیون امید گفت: من فکر می‌کنم با تمام این موارد ایشان رای اعتماد بالایی از مجلس می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز