خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس در گفت‌وگو با ایلنا؛

برخی برای احداث سد به وزیر فشار می‌آورند بعد پشتش را خالی می‌کنند/ کسی نمی‌تواند منکر توانمندی بیطرف باشد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۶۴۴

پزشکیان گفت: متاسفانه برخی از ما نگاه ملی نداریم. این درست نیست که اقسام فشارها را برای احداث سد و یا اخذ مجوز حفر چاه اعمال کنیم و بعد که به مشکل برخوردیم وزیر را مقصر معرفی کنیم.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص معرفی حبیب الله بیطرف به عنوان وزیر نیرو به مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان جزو مدیرانی است که در این سیستم کار کرده و سابقه دو دوره وزارت نیرو را در کارنامه خود دارد. بنابراین می‌توان گفت که ایشان یکی از افراد باتجربه در این حوزه است او انسان توانمندی است و نمی‌توان منکر توانایی‌هایش شد.

وی در خصوص برخی انتقادات به مباحث زیست محیطی زمان وزارت بیطرف تصریح کرد:  باید این را در نظر داشته باشیم که در بیشتر مواقع این نمایندگان هستند که به وزیر اصرار می‌کنند که به حوزه انتخابیه خودشان سر بزنند و اگر وزیرری این کار را نکند و به لحاظ علمی و عملی دلیل بیاورد که چنین امری امکانپذیر نیست وی را تهدید به استیضاح می‌کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه برخی از ما نگاه ملی نداریم و فقط به صورت مقطعی به فکر حوزه انتخابیه خود هستیم. این درست نیست که ما انواع و اقسام فشارها را برای احداث سد و یا اخذ مجوز حفر چاه اعمال کنیم و بعد که به مشکل برخوردیم وزیر را مقصر معرفی کنیم.

نایب رئیس مجلس در پایان تصریح کرد: رای من به ایشان مثبت است و فکر می‌کنم مجلس نیز به بیطرف رای اعتماد دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز