خبرگزاری کار ایران

قره‌جه طیار در دفاع از وزیر پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی:

آخوندی در حوزه مسکن حاشیه‌نشینان و بافت فرسوده خدمات ارزنده‌ای داشته است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۹۴۶

نماینده مردم گنبد کاووس با اشاره به خدمات آخوندی در دوران مسئولیتش خاطرنشان کرد: آقای آخوندی ناوگان هوایی را بازسازی کرد و شرکت‌های بزرگ هواپیمایی مانند ایرباس و بوئینگ را پای میز مذاکره آورد و با آنها قرارداد نوشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قره جه طیار در دفاع از وزیر پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی گفت: آخوندی در ۳۸ سال گذشته همواره پست‌های عالی داشته که منشاء اثر بوده است و جزو قدما و السابقون نظام است. هشت سال وزیر بودند و تجربه عملی و علمی و آکادمیکی دارند. وزارت راه در این چهار سال اخیر کمک‌های زیادی به مردم کرده است.

نماینده مردم گنبد کاووس خاطرنشان کرد: ناوگان هوایی را بازسازی کردند و شرکت‌های بزرگ هواپیمایی مانند ایرباس و بوئینگ را پای میز مذاکره آوردند و با آنها قرارداد نوشتند. قطعاً بینش آخوندی بوده است که باعث به دست آوردن این توفیقات در دولت یازدهم شده است.

او با اشاره به قسمتی از توفیقات عباس آخوندی در این چهار سال گفت: به نظر بنده ایشان در حوزه مسکن نیز توفیقاتی داشتند و توانستند برای مسکن حاشیه‌نشینان و بافت فرسوده خدمات ارزنده‌ا ی ارائه دهند و طرح‌هایی مثل مسکن روستایی را ارائه دادند و تسهیلات ساخت و خرید مسکن را افزایش دادند.

نماینده مردم گنبدکاووس افزود: شاخص‌ترین برنامه آخوندی که در چارچوب برنامه ششم توسعه است افزایش میزان حمل و نقل ریلی و توسعه ترانزیت و گسترش نفوذ حمل و نقل ایران در منطقه است. به گونه‌ای که ایران پل ارتباطی کشورهای منطقه بشود.

او تاکید کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های آخوندی که ارائه داده می‌توان از افزایش۵۰۰ درصدی ترانزیت ریلی ، افزایش ترانزیت هوایی و جذب گسترده سرمایه خارجی برای بازسازی فرودگاه‌های کشور نام برد. به اعتقاد بنده همچنین استفاده از بخش خصوصی هم در زمینه فنی هم در زمینه مالی از برنامه‌های خوب ایشان است.

طیار تشریح کرد: همه همکاران و متخصصان اذعان دارند که آخوندی فردی با درایت و مدیری است و در صورت رای اعتماد دادن به ایشان همه مردم ایران مخصوصا روستائیان از خدمات ایشان بهره می‌برند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز