خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در اولین روز کاری خود در دولت دوازدهم:

رأی اعتماد مجلس نتیجه تلاش‌ خانواده بزرگ راه و شهرسازی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۴۶۴

وزیر راه و شهرسازی در اولین روز کاری دولت دوازدهم در جمع کارکنان خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه «من بیش از اینکه این موفقیت را برای خود قائل باشم در واقع آن را مدیون زحمات همکاران و کارکنان خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی هستم» گفت: باید بیش از گذشته برای عمران و آبادانی ایران چه در بخش مسکن، شهرسازی و چهار حوزه حمل‌ونقل تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی صبح امروز در بدو ورود به وزارت راه و شهرسازی مورد استقبال مدیران، معاونان و کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی، شرکت‌ها، سازمان‌های تابعه و ادارات کل قرار گرفت.

وی در جمع مدیران و مسئولان این وزارتخانه اظهار داشت: به‌طور قطع موفقیت در این موقعیت نتیجه چهار سال فعالیتی است که در نهایت مقرون زحمات تمام کارکنان وزارت راه و شهرسازی و یک کار جمعی است.

وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم یادآور شد: بنده همواره به همکاران خود گوشزد می‌کردم که وقتی وزیری برای استیضاح و رأی اعتماد به مجلس می‌رود در واقع پاسخگو از جانب تمام وزارتخانه است و هنگام اخذ رأی اعتماد در واقع این وزارتخانه است که رأی اعتماد را کسب می‌کند.

آخوندی تصریح کرد: من بیش از اینکه این موفقیت را برای خود قائل باشم در واقع آن را مدیون زحمات همکاران و کارکنان خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی هستم زیرا این نتیجه دسترنج و زحمات شما عزیزان است.

عضو کابینه دولت دوازدهم با توجه به اعتماد مجلس به وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: در واقع این رأی اعتماد بار مسئولیت ما را بیشتر کرد. قاعدتاً باید بیش از گذشته برای عمران و آبادانی ایران چه در بخش مسکن، شهرسازی و چهار شق حمل‌ونقل تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: به‌طور قطع باید تمام توان و تلاش خود را در راه آبادانی ایران به کار ببندیم تا کسانی که به این وزارتخانه و به وزیر آن اعتماد کرده‌اند، سربلند شوند و از اعتماد خود بتوانند در برابر ملت دفاع کنند.

آخوندی خاطرنشان کرد: من نیز همچون گذشته با اتکال به خداوند مهربان و توان کارشناسی و فنی در دست انجام در سراسر ایران برنامه‌های خود را برای توسعه و آبادانی ایران ادامه می‌دهم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان ضمن آرزوی توسعه، پیروزی و سرافرازی کشور ایران ابراز داشت: وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه حساس، مهم و خدماتی با ۱۵ سازمان تابعه و دفاتر نمایندگی مختلف از حمل‌ونقل گرفته تا مسکن و شهرسازی است که هر ایرانی از اولین ساعات روز به نحوی با خدمات آن سر و کار دارد و به نحوی مردم از حاصل دسترنج کارکنان آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز