خبرگزاری کار ایران

افتتاح 63 پروژه کشاورزی هفته دولت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۷۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح 63 پروژه کشاورزی هفته دولت در استان با اعتبار 425 میلیارد و 320 میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح 63 پروژه خدماتی تولیدی و زیربنایی بخش کشاورزی شامل 55 پروژه خدماتی و هشت پروژه تولیدی در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار کرد: برای این طرح‌ها 42 میلیارد و 320 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری این طرح‌ها برای 45 نفر ایجاد اشتغال می‌شود، افزود: 129 روستا و 11 هزار و 976 خانوار از مزایای طرح‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: 47 پروژه در بخش آب و خاک با اعتبار 20 میلیارد و 180 میلیون تومان، یک پروژه ترویج و مشارکت مردمی با اعتبار 44 میلیون تومان و پنج پروژه دام و طیور با اعتبار 11 میلیارد و 200 میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسؤول اضافه کرد: چهار پروژه زراعی و باغی با اعتبار 2 میلیارد و 370 میلیون تومان، دو پروژه شیلاتی با اعتبار 925 میلیون تومان و چهار پروژه صنایع تبدیلی و خدماتی با اعتبار 7 میلیارد و 600 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی در هفته دولت است.

حیدرپور تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح شامل پرورش مرغ مادر، پرورش نوئل آبی، احداث کانال بتنی، ایستگاه پمپاژ آب، تجهیز و نوسازی، احداث استخر ذخیره آب، آبیاری تحت فشار، احداث کانال آب زراعی، توسعه شالیکوبی، پرورش مرغ گوشتی، پرورش گاو شیری، پرورش ماهیان سردآبی، فرآوری و بسته‌بندی دانه‌های روغنی، سیلوی بتنی و احداث باغ در اراضی شیبدار است.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح‌ها در بخش کشاورزی 950 تن به مجموع تولیدات بخش کشاورزی مازنداران افزوده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه ادامه دارد که در این هفته پروژه‌های متعددی در استان به بهره‌برداری می‌رسد و هم‌استانی‌ها از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز