خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران:

افتتاح بانک‌های جدید راه حل مشکلات اقتصادی کشور نیست/ باید بانک‌های موجود را تجمیع کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۲۲

آقامیری گفت: بی برنامگی اقتصادی و نبود هدف در اقتصاد بخشی از این مشکل است که این وظیفه هر دولتی است که به نظر می رسد دولت نهم و دهم اینکار را انجام نداده است.

رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص مشکلات پیش آمده برای موسسات مالی غیر مجاز و برخی شایعات برای بانک‌ها و موسسات مالی قانونی اظهار داشت: این اتفاقات برآیند چندین عامل است و نمی‌توان گفت فقط یک عامل تاثیر داشته است ولی حتما زمینه‌ای وجود داشته که برخی افراد از این مسئله استفاده کرده و به دنبال تسویه حساب سیاسی هستند.

سیدرضی حاجی آقامیری ادامه داد: بسیاری از موسسات مالی و اعتباری به دلیل اقتصاد بیماری که ما داریم به وجود آمدند و به دلیل همان بیماری پشتوانه محکمی ندارند.

وی ادامه داد: اگر در کشور تولید و صادرات رونق داشته باشد هیچکس پول خود را در بانک نمی‌گذارد. امروز بیشتر سپرده‌گذاران پول خود را در بانک ها و موسسات می گذارند تا بتوانند معیشت روزانه خود را تامین کنند و همین عامل سبب شد که پول کلانی در اختیار مدیران این موسسات باشد و این افراد هم بدون استراتژی خاص با این پول‌ها رفتار می‌کنند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران تصریح کرد: بی‌برنامگی اقتصادی و نبود هدف در اقتصاد بخشی از  مشکل است. افتتاح بانک‌های جدید، راه حل مشکلات اقتصادی کشور نیست بلکه باید بانک‌های موجود  را کم و آنها را تجمیع کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز