خبرگزاری کار ایران

مجری طرح توسعه یاران شمالی در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد:

ترکیب نیروی انسانی ستادی و اجرایی در پروژه میدان نفتی یاران شمالی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۸۴

باقرزاده گفت: در سایت یاران شمالی ما 31 نفر ناظر مقیم در بخش سطح الارضی و 16 ناظر نیز در بخش تحت الارضی داشته ایم که تیم نظارتی کارفرما بوده و به صورت دائم در منطقه حضور داشته اند.

آرش باقرزاده مجری طرح توسعه میدان نفتی یاران شمالی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره عدم تناسب در بکارگیری نیرو در ستاد و مناطق عملیاتی وزارت نفت با بیان اینکه در همه پروژه های کشور یک ستاد و یک پروژه تعریف شده است، گفت: در تمامی پروژه ها برخی کارهای document work  است اما قرار نیست همه در سایت حضور داشته باشند و کار papar work انجام دهند، برخی کار مهندسی و مناقصه و ضمانت نامه بانکی انجام می دهند و هر کس تخصص خودش را دارد، بنا بر این پروژه ادغامی از این دو گروه است.

وی تصریح کرد: در سایت یاران شمالی ما 31 نفر ناظر مقیم در بخش سطح الارضی و 16 ناظر نیز در بخش تحت الارضی داشته ایم  که تیم نظارتی کارفرما بوده و به صورت دائم در منطقه حضور داشته اند، حتی ما دفتر اهواز را تعطیل و به سایت انتقال دادیم و تیم 60 نفری نظارتی در سایت داشتیم.

باقرزاده ادامه داد: طی مدت اجرای پروژه حدود 1700 نفر روزانه در سایت کار کرده که کنترل گروه را به عهده داشتند و تیم تهران نیز 12 یا 13 نفر بوده اند، البته مجری طرح در تهران حضور دارد تا کارهای مناقصات و پیگیری ها را انجام دهد، ولی حتی او هم هفته ای یک تا دو روز در سایت حضور داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تمام گروه 12 نفری جز گروه مالی که در تهران حضور دارند هم به صورت برنامه ریزی شده در سایت حضور داشته و توانسته اند پروژه یاران را به جواب برسانند.

مجری طرح توسعه یاران شمالی یادآور شد: پروژه یاران شمالی که یکی از پروژه هایی بوده که پیشرفت خوبی داشته و در آبان ماه سال 95 به تولید رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز