خبرگزاری کار ایران

زنگنه هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۱۲

وزیر نفت در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و تندگویان و فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه کارمندان صنعت نفت تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام بیژن زنگنه به شرح زیر است:

«با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت، رجایی، باهنر و تندگویان و پاسداشت هفته دولت، روز کارمند را به همکاران شریف و سختکوش صنعت نفت تبریک عرض می‌کنم.

آنچه که مسلم است کارکنان خدوم صنعت نفت با مسئولیت‌شناسی و فداکاری بی نظیر وظیفه خطیر خود را از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا امروز برای توسعه و تحکیم پایه‌های اقتصادی و صنعتی کشور که مرکز ثقل آن صنعت نفت است، انجام داده‌اند و خدمات بی‌بدیل آنان چونان نگینی درخشان در صحیفه مبارزات حق‌جویانه ملت مسلمان ایران خواهد درخشید.

کارمندان صنعت نفت امروز هم پا به پای همه تلاشگران صنعت نفت کشور به رسالت تاریخی خود عمل می‌کنند و موفقیت‌های بزرگ صنعت نفت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در دولت یازدهم مرهون کار و تلاش ایثارگرانه آنان است. اطمینان دارم تداوم این تلاش در دولت دوازدهم زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر صنعت نفت و اعتلای میهن عزیزمان بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

با تبریک دوباره این روز فرخنده به کارمندان فهیم صنعت نفت و قدردانی از زحمات بی‌شائبه این عزیزان موفقیت روزافزون آنان را از درگاه خالق یکتا مسئلت دارم.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز