خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان خصوصی سازی:

مقاومت‌ها در خصوصی‌سازی پر رنگ شده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۳۰

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه مقاومتها در خصوصی سازی پر رنگ شده است گفت: در امر واگذاری ها، انرژی ما در حال هدر رفتن است و روند خصوصی سازی در کشور ما بسیار کند پیش می رود.

به گزارش ایلنا؛ میرعلی‌اشرف پوری حسینی در یک برنامه تلویزیونی  با اشاره به مقاومتهای موجود بر سر راه اجرای خصوصی سازی در کشور گفت: هیچ‌کس حق ندارد با اصل واگذاری‌ها مخالفت کند و بر این اساس این ادعاها که هر جا این اصل 44 اجرا شود، بیکاری یا رانت در پی دارد، غیرواقع است.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس در همایشی که چند هفته پیش برگزار کردیم ثبات شد که تعداد کارگران شاغل در شرکت‌های واگذار شده از 106 هزار نفر به 112 هزار رسیده است.

وی با اشاره به این که بهترین راه اطلاع‌رسانی در زمینه خصوصی‌سازی رسانه‌ها و افکار عمومی هستند اظهار داشت: هر چند معرفی افرادی که در مقابل اجرای خصوصی‌سازی مقاومت می‌کنند، برای ما مشکل نیست اما این کار راه حل مشکلات نخواهد بود.

پوری حسینی گفت: اگر کسی شبه‌ای در زمینه واگذاریها دارد باید به مراجع قانونی مراجعه و طرح دعوا کند، نه اینکه تنها یا ادعای بیهوده داشته باشد و یا در برابر اجرای خصوصی سازی مقاومت کند.

وی با بیان اینکه مقاومتها در خصوصی سازی پررنگ شده است گفت: در امر واگذاری ها، انرژی ما در حال هدر رفتن است و روند خصوصی سازی در کشور ما بسیار کند پیش می رود.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس باید روسای قوای سه گانه، محکم پای خصوصی سازی بایستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز