خبرگزاری کار ایران

/یادداشت/

گزینه‌های تصدی وزارت نیرو یا "شوخی" با صنعت آب و برق

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۵۱۹

انتظار بدنه ی بی سر و صدای صنعت حیاتی آب و برق از ریاست محترم جمهور تنها اینست که با انتخاب گزینه ای با تجربه، صاحب نام در عرصه های علمی و عملی داخل و خارج کشور، مقتدر و تصمیم گیر برای این وزارتخانه، نشان دهند که در عمل نیز به نگرانی ها در مورد مبحث آب، توجه لازم و عنایت کافی را دارند.

یادداشت- داود کامگار _کارشناس منابع آب- اینروزها و پس از عدم رای اعتماد غیر قابل باور به مهندس حییب الله بیطرف انگار وزارت نیرو با از دست دادن یکی از اصلی ترین ژنرالهایش دوباره به دوران غربت خویش نزدیک شده و فضا به سمت و سویی رفته تا هر کسی با هر سابقه داشته و نداشته، گزینه بعضی رسانه ها برای نشستن بر صندلی وزارتخانه پرمسوولیتی چون نیرو شود.

بی تردید مسئولین محترم ارشد دولت و مشاوران گرامی رییس جمهور، اهمیت و حساسیت خدمات لحظه ای ارائه شده توسط این صنعت زیربنایی را به خوبی درک می کنند و لذا باید طرح پاره ای اسامی و "گزینه های القایی" را که هیچ سابقه و شناختی از این وزارتخانه و تهدیدها و فرصتها، ضعفها و قوتهای آن ندارند، بیشتر نوعی شوخی تلخ برخی رسانه ها با بدنه صنعت آب و برق تلقی نمود که دائما در حال گزینه سازی مجازی هستند.

البته باید اذعان نمود که ضعف در اطلاع رسانی نسبت به خدمات ارائه شده در ادوار مختلف گذشته توسط وزارت نیرو و در کنار آن موج سواری رسانه ای برخی منتقدینِ غیرمنصف و کاسب شهرت، زمینه ساز ایجاد چنین فضاهای مسمومی بر علیه بدنه خدوم و کارامد صنعت آب و برق شده تا هرکس با هر سابقه بی ربط و با ربطی و به مدد فضای مجازی، خود را گزینه اصلح و منجی و... معرفی نماید.

در این میان انتظار بدنه ی بی سر و صدای صنعت حیاتی آب و برق از ریاست محترم جمهور تنها اینست که با انتخاب گزینه ای با تجربه، صاحب نام در عرصه های علمی و عملی داخل و خارج کشور، مقتدر و تصمیم گیر برای این وزارتخانه، نشان دهند که در عمل نیز به نگرانی ها در مورد مبحث آب، توجه لازم و عنایت کافی را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز