خبرگزاری کار ایران

تقدیر معاون رییس جمهوری از مدیر کل راهداری زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۵۹۸

امروز با حضور معاون رییس جمهوری از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، امروز (پنجشنبه ،نهم شهریور) در جریان سفر «اصغر مونسان»رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به زنجان از «ایرج دست نشان» مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان توسط استانداری تقدیر شد .  

در متن لوح تقدیر وی آمده است:

کارآمدی و اثر بخشی نظام اداری هر کشور، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه های همه جانبه و لازمه توسعه و گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان های دولتی، پایش مداوم نحوه انجام امور و استقرار نظام مدیریت عملکرد است، از این رو ارزیابی عملکرد به عنوان فرایندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان ها ضروری است.

در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت تدبیر و امید بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری به صورت شفاف و کارآمد، آن دستگاه در ارزیابی عملکرد سال 1395 استان زنجان حائز بیشترین رشد امتیار عملکردی نسبت به سال 1394 شده است.

بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از مجموع مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش آن دستگاه اعلام می نمایم. امید است در سال مزین به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با عزم ملی و مدیریت جهادی زمینه تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری را با درایت خویش فراهم نمایید.      

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز