خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاره خلیج فارس در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

تولید در فاز اول تا آخر پاییز در صورت تامین اعتبار/ آخرین رقم تولید بنزین و گازوئیل در پالایشگاه ستاره خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۴۶

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: اگر جریان نقدینگی متعاقب برنامه تامین شود تا آخر پاییز تولید فاز اول را در تمامی محصولات به انجام خواهیم رساند.

مرتضی امامی، مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت: اکنون واحد ایزومریزاسیون در مرحله وام آف و شروع عملیات است و یک هفته طول می کشد که به ظرفیت برسد که با راه اندازی این واحد فرایند واحد بنزین سازی کامل می‌شود و تولید بنزین در فاز یک روی ظرفیت اسمی قرار می گیرد.

وی افزود: برای گازوئیل مشکل تولید نداشتیم از همان زمان که بنزین سازی را شروع کردیم تولید گازوئیل هم آغاز شد و اکنون بحث افزایش ظرفیت گازوئیل مطرح است که بعد از تولید بزنین سازی به ظرفیت اسمی می‌رسد.

امامی تصریح کرد: ال‌پی‌جی تولیدی در پالایشگاه هم درکوره‌ها و بویلرها مصرف می‌شود. تنها بخش باقیمانده نفت سفید و سوخت جت است که در اولویت بعد ما قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: روند تولید به این صورت است که  به تدریج اجزای فاز یک را طبق تعهدی که به وزارت نفت داده‌ایم، کامل می‌کنیم.

 مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس یادآور شد: اگر جریان نقدینگی متعاقب برنامه تامین شود تا آخر پاییز تولید فاز اول را در تمامی محصولات به انجام خواهیم رساند. 

وی در ادامه میزان تولید بنزین را بر اساس آخرین آمار ( روز 5 شهریور ) روزانه 8.5 میلیون لیتر، نفت‌گاز 2 میلیون لیتر و نفتای شیرین 8 میلیون لیتر اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز