خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته امداد در پاسخ به ایلنا:

فقر در ایران از بین نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۸۳۷

پرویز فتاح گفت: برای از بین بردن فقر باید زیر بنای اقتصاد درست شود. سرانه درآمد هر ایرانی افزایش پیدا کند، اقتصاد رشد کند و از رکود خارج شود، تولید افزایش پیدا کند و ضریب محرومیت مناطق محروم از کاهش پیدا کند. انجام این دسته از ضرورت‌ها وظیفه کمیته امداد امام خمینی نیست و کمیته امداد فقط پرداخت بلاعوض انجام می‌دهد.

سید پرویز فتاح،  در پاسخ به پرسش خبرنگار اقتصادی ایلنا که آیا روزی شاهد از بین رفتن فقر در کشور خواهیم بود؟  ، گفت: فقر در ایران از بین نمی‌رود. کمک‌هایی که از سوی مردم می‌شود مبلغ کلانی است اما با این مبالغ اصلا نمی‌توان فقر را ریشه کن کرد و کمیته امداد تنها حمایت مالی می‌کند.

پرویز فتاح ادامه داد: برای از بین بردن فقر باید زیر بنای اقتصاد درست شود. سرانه درآمد هر ایرانی افزایش پیدا کند، اقتصاد رشد کند و از رکود خارج شود، تولید افزایش پیدا کند و ضریب محرومیت مناطق محروم از  کاهش پیدا کند. انجام این دسته از ضرورت‌ها وظیفه کمیته امداد امام خمینی نیست و کمیته امداد فقط پرداخت بلاعوض انجام می‌دهد.

رییس کمیته امداد امام خمینی افزود: ما انتظار داریم که وقتی پرداختی را انجام می‌دهیم، فرد به دنبال درآمد از این کمک‌ها برود و اشتغالزایی کند تا بتواند خودش به درآمد دست پیدا کند.

پرویز فتاح با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: سال گذشته 100 هزار خانواده به خودکفایی رسیدند و امسال نیز این رقم و حتی بالاتر از این رقم تکرار خواهد شد. امیدوار هستیم تا کمک‌های مردم افزایش پیدا کند تا مبارزه با فقر و کمک به نیازمندان به صورت گسترده و بیشتر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز