خبرگزاری کار ایران

مشاور مدیر عامل ستاره خلیج فارس در گفت‌وگو با ایلنا:

جریان‌سازی برای تحت الشعاع قرار دادن پیشرفت ستاره خلیج فارس/ نیروهای تحت آموزش باید تعهد بدهند که در پالایشگاه مشغول به کار خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۸۱

فائق گفت: تمامی کسانی که ادعا دارند بیکار شده اند باید به ما تعهد بسپارند بعد از پایان دوره آموزشی در مجموعه ستاره خلیج فارس فعالیت کنند. چون ما به آنها آموزش می‌دهیم و هزینه کرده‌ایم.

سید ضیاء‌الدین فائق مشاور مدیر عامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان این که در حال حاضر هیچ مشکلی در محدوده پالایشگاه ستاره خلیج فارس نداریم و همه چیز خوب پیش می‌رود، اظهار داشت: اکنون پالایشگاه با تمام ظرفیت کار کرده و وظیفه خود را انجام می دهد.

وی افزود: ما به افرادی که ادعای اخراج از پالایشگاه را داشته‌اند، اعلام کرده‌ایم که  اگر کسی در خواست و یا مطالبه‌ای داشته و دنبال واقعیتی است از طریق مجرای قانونی اقدام کند و حتی خودمان پیشنهاد کردیم اگر حقی از شما پایمال شده از طریق وزارت کار اقدام کنید و در حال حاضر  نیز در وزارت کار زمان برای‌شان تعیین شده و قرار است به موضوع رسیدگی شود.

 فائق تصریح کرد: به نظر می رسد موضوع فارغ از جنبه‌های حقوق فردی و صنفی است و وقتی خواسته خارج از قانون و مقررارت بوده و مطالبات با هیچ الگویی سازگار نیست، مطالبه نیست و جریان سازی است.

وی ادامه داد: با شرایط کنونی حاکم بر پالایشگاه قطعا پروژه با سرعت در مسیر پیشرفت و موفقیت  قرار گرفته، بنا براین عواملی موضوع تجمع و اعتراضات را برای تحت الشعاع قرار دادن پیشرفت پروژه هدایت می کنند.  

مشاور مدیر عامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس یادآور شد: وقتی مدیریت عوض می‌شود سعی بر این است که کار با سرعت به نتیجه برسد، طبیعتا ممکن است محرک هایی و اقداماتی وجود داشته باشد که تلاش کند سرعت را کاهش داده و اجازه ندهند که ذهن مسئولین به پالایشگاه متمرکز شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاره خلیج فارس یکی از مهم‌ترین پروژه‌های جمهوری اسلامی است و باعث می‌شود ما ثابت کنیم تحریم ها نه تنها اثری نداشته و بلکه ما با دنیا ارتباط داریم و همین مسیری که در پالایشگاه طی می شود ما را در بسیاری زمینه ها مستقل خواهد کرد.

فائق بیان کرد: ما از نمایندگان مجلس در خواست می کنیم که موضوع را بررسی کنند که چه انگیزه ای پشت این ماجرا قرار دارد.  

وی ادامه داد: ما به تجمع کنندگان نیز ابلاغ کتبی داده ایم که باید به شرکت اویکو رفته و کار خود را آغاز کنند، طبق دستور مدیر عامل پالایشگاه قراردادهای این افراد در شرکت اویکو باید 6 ماهه باشد، دوره کارآموزی را طی کرده و آموزش لازم را ببینند و ما نیز بطور قطع نیروها را  ممیزی کنیم و اگر صلاحیت های تخصص و فنی و گزینشی را داشته باشند جذب می شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما به تمامی  کسانی که ادعا دارند بیکار شده اند اعلام می کنیم که باید از فردا در اویکو مشغول به کار شده، ما به اینها آموزش می دهیم و هزینه می کنیم بنا بر این نمی توانند جذب جای دیگر شوند، ما بدنبال این هسیتیم که از این افراد تعهد بگیریم که پس از پایان دوره آموزشی به ستاره خلیج برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز