خبرگزاری کار ایران

از سوی نمایندگان شرکت زاروبژنفت

راهکارهای افزایش ضریب بازیافت در میدان‎های آبان و پایدار غرب تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۹۴

راهکارهای افزایش ضریب بازیافت نفت در میدان‎های آبان و پایدارغرب از سوی نمایندگان شرکت زاروبژنفت روسیه تشریح شد.

به گزارش ایلنا، نمایندگان این شرکت روس در نشستی مشترک با نمایندگان معاونت توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت و کارشناسانی از شرکت نفت مناطق مرکزی، برنامه‎های مورد نظر خود را برای افزایش ضریب بازیافت نفت از میدان‎های آبان و پایدار غرب تشریح کردند.

تفاهم‌نامه مطالعه این ۲ میدان مشترک، ۲۲ تیرماه پارسال میان شرکت ملی نفت ایران و زاروبژنفت روسیه امضا شده بود.

سرگی کودریاشف، مدیرعامل شرکت زاروبژنفت روسیه در مراسم امضای تفاهم‌نامه اعلام کرده بود: راهبرد زاروبژنفت این است که با هدف دستیابی به نتایج مطلوب‎تر، برای هر مخزن و هر چاه متناسب با ویژگی‎های آن، رفتار منحصر به‎فردی را تعریف می‌کند.

به گفته وی، این شرکت با حدود نیم قرن سابقه، فعالیت‎های گسترده‎ای در عرصه بین‎المللی دارد و به‎ویژه سال‎های زیادی در حوزه بالادستی صنعت نفت ویتنام فعالیت کرده است.

میدان‎های نفتی آبان و پایدار غرب از میدان‎های مشترک ایران و عراق به شمار می‎روند که در حوزه فعالیت شرکت نفت مناطق مرکزی (شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب) واقع شده‎اند.

بر اساس این گزارش، شرکت زاروبژنفت افزون بر امضای تفاهم‌نامه با شرکت ملی نفت ایران، ۲۶ تیرماه امسال با هدف مطالعه میدان‎های شادگان و رگ‎سفید هم تفاهم‌نامه‎ای با  شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امضا کرد.

این شرکت روس در توافقنامه مشارکت و سرمایه‎گذاری سه‎جانبه‎ توسعه میدان‌های نفت و گاز، با شرکت اکتشاف و تولید غدیر (شرکت E&P ایرانی) و شرکت یونیت اینترنشنال ترکیه نیز همکاری دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز