خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری:

وزارت شهرسازی دولت نهم و دهم، به اندازه عملکرد خود خرابی به بار آورد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۷۸

عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری گفت: وزارت راه و شهرسازی دولت نهم و دهم همان اندازه‌ای که کار کرد، خرابی به با ر آ‌ورد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بهشتی در مراسم تودیع و معارفه معاون معماری و شهرسازی کشور با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مدیریت آقای آخوندی این بود که شاهد عدل و عمارت در کشور بودیم گفت: معاونت شهرسازی در این چهار سال اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام داد تا همه چیز سر جای خود قرار بگیرد و خوشبختانه در دوره مدیریت آ‌قای حناچی شاهد برقراری عدل در شهرسازی بودیم.

وی افزود: عمارت هم در مدیریت آقای ایزدی در شرکت عمران و بهسازی شهری به وجود آمد که این هم جای تقدیر دارد.

عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری تاکید کرد: در شرکت عمران و شورای عالی معماری و شهرسازی دولت‌های نهم و دهم همانقدر که کار انجام شد، همانقدر هم خرابی به بار آمد اما در این دوره به همان اندازه‌ای که کار شد آبادانی هم به دست آمد.

بهشتی با تاکید بر اینکه در بحث عدل نباید تنها به حداقل‌ها و مباحث حقوقی اکتفا کرد، گفت: تا قبل از سال 92 تمام قوانین و مقررات به کمیت‌ها می‌پرداخت و کمیت‌ها هم آنقدر تقلیل پیدا کرد که شاهد سیطره همه‌جانبه کمیات بودیم.

وی افزود: اما در دوره جدید وزارت راه و شهرسازی از سال 92 شاهد فتح باب در کیفیت هستیم. فتح باب تاریخی در عرصه معماری.

عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه هر دوره‌ای پاسخگوی عملکرد خود است گفت: آقای حناچی در دوره مدیریت خود نشانه‌های خوبی به جای گذاشته‌اند و آقای ایزدی هم در سمت پیشین خود موفق عمل کردند. امیدواریم در مقام عدل هم موفق باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز