خبرگزاری کار ایران

در نشست مدیرعامل آب منطقه‌ای و مدیرکل شیلات هرمزگان صورت گرفت:

بررسی راهکارهای توسعه آبزی در منابع آب شیرین/ تسهیل‌سازی روند اخذ مجوز بهره‌برداری از آب

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۸۴

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و مدیرکل شیلات هرمزگان در راستای استفاده بهینه و چند منظوره از منابع آبی شیرین استان و تسهیل سازی روند اخذ مجوز تخصیص و بهره‌برداری از آب دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو،‌ هوشنگ ملایی در این نشست با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی تعاملات خوبی با یکدیگر در راستای توسعه هرچه بیشتر استان و خدمت رسانی به مردم هرمزگان دارند، گفت: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته این تعاملات در راستای تسهیل در سرمایه گذاری و بهره وری از ظرفیت های در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه شیلات نقش موثری در استفاده بهینه از منابع آبی می تواند داشته باشد، گفت: خوشبختانه گام‌های خوبی توسط اداره کل شیلات هرمزگان و شرکت آب منطقه ای هرمزگان در راستای  توسعه آبزی پروری در منابع آب شیرین و دریاچه پشت سدها برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اشاره به استفاده بهینه از منابع آب شیرین پشت سدها، گفت: آبزی پروری در این منابع آبی یکی از گام‌های اقتصادی مقاومتی است که کشاورزان و بهره برداران دور ساحل می توانند از آن برخوردار شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز