خبرگزاری کار ایران

صورتهای مالی سازمان IT تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۴۱۹

مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران به‌منظور تصویب صورتهای مالی سال ۱۳۹۵ و بررسی عملکرد سازمان فناوری اطلاعات به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان اداری و استخدامی، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، رءیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و اعضای هیئت عامل آن و نیز معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات برای تصویب صورتهای مالی سال 1395 و عملکرد این سازمان تشکیل شد.

آذری جهرمی که ریاست این جلسه را برعهده داشت ضمن تأکید بر انجام مأموریتهای تخصصی سازمان فناوری اطلاعات ایران، تثبیت و افزایش درآمدهای پایدار این سازمان را یکی از اولویتهای اصلی سازمان فناوری اطلاعات به منظور تحقق اهداف محوله عنوان کرد.

رئیس مجمع عمومی با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در سازمان فناوری اطلاعات ایران بیان کرد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و اقدامات مضاعف شبکه ملی اطلاعات و سایر طرحها و پروژه‌های سازمان با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

وی با اشاره به مصوبات و بخشنامه‌های مربوطه، خواستار عملیاتی شدن بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد و انجام حسابرسی عملیاتی نیز شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز