خبرگزاری کار ایران

گوشت مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز هیئت‌های مذهبی با قیمت تنظیم بازار تامین می شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۴۴۸

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با ارائه معرفی نامه سازمان تبلیغات اسلامی از ادارات کل شرکت پشتیبانی امور دام، گوشت مرغ و گوشت قرمز را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به افزایش تقاضا در ایام سوگواری ماه های محرم و صفر اظهار کرد: ستادهای تنظیم بازار استان های سراسر کشور برای تأمین مایحتاج هیئت های مذهبی و عزاداری و نذورات مردم فعال شدند و می توانند به هر میزان که نیاز دارند گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد و گرم از ادارات کل پشتیبانی استان خود دریافت کنند.

وی گفت: گوشت قرمز منجمد به هر میزان که نیاز باشد موجود است و با قیمت هر کیلو 5300 تومان درب سردخانه و 5700 تومان درب ادارات کل پشتیبانی و فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: گوشت گوساله منجمد به صورت مخلوط در استان های سراسر کشور با قیمت هر کیلو 23 هزار تومان عرضه می شود.

ولی گفت: لاشه گوشت گوساله فقط در استان تهران با قیمت هر کیلو 31 هزار و 500 تومان در اختیار هیئت های مذهبی قرار می گیرد.

ولی گفت: کسانی که قصد قربانی دارند می توانند به جای ذبح و برای رعایت موازین بهداشتی و سلامت گوشت مورد نیاز را به صورت لاشه گرم از ادارات کل پشتیبانی امور دام دریافت کنند.

وی تاکید کرد: گوشت گرم مرغ نیز به وفور در میادین توزیع می شود و کمبود و مشکلی در این بخش وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: این شرکت فقط گوشت مرغ منجمد عرضه می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز