خبرگزاری کار ایران

جشنواره "همراهان رفاه " تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۷۳۳

جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک رفاه با نام «همراهان رفاه» تا پایان مهرماه سالجاری تمدید شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک رفاه؛ به دلیل استقبال بی نظیر و درخواست های مکرر مشتریان بر تمایل به تمدید مهلت باشگاه و لزوم ایجاد فرصت کسب امتیاز و جایزه برای کلیه اعضای باشگاه بازه زمانی طرح « همراهان رفاه» تا پایان مهرماه سالجاری تمدید شد.

در جشنواره همراهان رفاه به تراکنش های انجام شده مرتبط با رفاه کارت اعم از ، برداشت وجه از خودپرداز، انتقال وجه از کارت سایر بانک ها به رفاه کارت، پرداخت از طریق کانالUSSD ، اینترنت بانک، موبایل بانک و پورتال بانک (خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت قسط)، امتیاز تعلق می گیرد . ضمنا دارندگان رفاه کارت می توانند از طریق "دعوت از دوستان" و عضویت آنان در باشگاه امتیاز دریافت کنند.

بر این اساس به 5 نفر اول که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند بدون قرعه کشی و به کسانی که دارای امتیاز 1000تا 9000 باشند پس از قرعه کشی جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

این جشنواره از دوم خرداد ماه آغاز شده است و تا پایان مهرماه ماه سالجاری ادامه می یابد.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک (فراد) به شماره تلفن 8525 -021 تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز